حادثه برای بازیگر معروف در صحنه فیلمبرداری وی را راهی بیمارستان کرد

در این حادثه Incident مچ پای نیکلاس کیج شکست و این بازیگر Actor سرشناس به بیمارستانی در صوفیه منتقل شد. او پس از طی مراحل ابتدایی درمان برای بهبودی کامل به لس‌آنجلس سفر کرد.

هنوز مشخص نیست که چه تصادفی در صحنه فیلمبرداری روی داده است. این بازیگر تا دو هفته دیگر برای ادامه فیلمبرداری به بلغارستان بازخواهد گشت.

میلنیوم فیلمز و ان‌یو ایمیجز که کمپانی‌های تهیه‌کننده این اثر سینمایی هستند تا کنون درباره تاثیر غیاب نیکلاس کیج بر روند ساخت فیلم هیچ اظهارنظری نکرده‌اند.

در فیلم «#۲۱۱» به کارگردانی یورک شکلتون، نیکلاس کیج نقش مامور پلیسی را بازی می‌کند که در تلاش است جلوی یک سرقت Stealing را بگیرد. ۲۱۱ کد نیروهای پلیس Police برای «سرقت در حال وقوع» است.

آماندا کرنی، سوفی اسکلتون و مایکل راینی جونیور، بازیگران این اثر سینمایی به تهیه‌کنندگی جاناتان یانگر و جفری گرینشتاین هستند.

نیکلاس کیج به غیر از این اثر سینمایی در چندین فیلم در حال ساخت دیگر نیز مشارکت دارد که از میان آن‌ها می‌توان از «دایره انسانیت»، «انتقام: داستان عاشقانه» و «مادر و پدر» نام برد. از تازه‌ترینبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟