همسایه محبوب من خرداد جلوی دوربین می رود

یوسف صمد‌زاده تهیه‌کننده در ارتباط با مراحل تولید فیلم سینمایی Movie «همسایه محبوب من» گفت:‌ همچنان در مرحله پیش تولید این فیلم سینمایی هستیم و هنوز به طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی فیلمبرداری را آغاز کنیم اما به احتمال زیاد در خرداد ماه این فیلم را کلید می‌زنیم و فیلمبرداری خود را آغاز می‌کنیم. و در 40 جلسه فیلمبرداری فیلم را به پایان می‌رسانیم.

وی در ادامه درباره علت تاخیر در تولید این فیلم سینمایی گفت: به دلیل اینکه همچنان مشغول به انتخاب بازیگر Actor هستیم هنوز نتوانستیم فیلمبرداری خود را شروع کنیم و این مهم‌ترین دلیل برای به تعویق انداختن کارمان است. چرا که همچنان در مرحله انتخاب بازیگر دو نقش اصلی خود هستیم و برخی از دوستان که مد نظر داریم سر کار هستند.

وی افزود: تمام لوکیشن‌های (محل فیلمبرداری) این اثر سینمایی در تهران است و از آنجایی که مضمون فیلم یک کمدی است تلاش می‌کنیم آن را هرچه سریعتر به اکران عمومی برسانیم. اگر نتوانیم قبل از جشنواره فیلم فجر سینمای ایران که پیش رو داریم فیلم «همسایه محبوب من» را اکران عمومی کنیم قطعا مجبوریم تا سال آینده صبر کنیم.

عوامل فیلم سینمایی «همسایه محبوب من» به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند پروانه همچنان در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟