جشن تولد بازیگر مرد در افتتاحیه یک فیلم سینمایی + عکس

مراسم اکران خصوصی فیلم «هفت معکوس» در سینما Cinema فرهنگ با حضور جمعی از اهالی خاص و عام سینما برگزار شد.

علی عطشانی تهیه‌کننده این اثر گفت: اصولا چون در کشور ما کمپانی فیلمسازی وجود ندارد و کار برای فیلمسازان اول سخت است؛ اما هر چقدر توانستم کمک‌های لازم را رساندم و امیدوارم فیلم از سوی مخاطبان مورد حمایت قرار بگیرد.

وی افزود: از همه بازیگرانی که به من لطف کردند و چرخ این فیلم را حرکت دادند، تشکر می‌کنم.

کامران تفتی

وی اضافه کرد: یادمان باشد اگر خوشحالیم و دور هم جمع شدیم، مدیون کسانی هستیم که جانشان را کف دستشان گذاشتند تا ما با خیال راحت فیلم بسازیم و در مورد آن حرف بزنیم.

مهدی خسروی کارگردان فیلم هم در این مراسم بیان کرد: امیدوارم این فیلم را دوست داشته باشید و سال خوبی را برای شما آرزو می‌کنم. فکر می‌کنم بزرگترین آرزوی فیلمساز این است که اولین فیلم بلند خودش را بسازد، اکران شود تا دوستانش و اهالی سینما ببینند.

خسروی بیان کرد: این فیلم یکی از بزرگترین دارایی‌های من است. از علی عطشانی تشکر می‌کنم که مرا حمایت کرد و از بازیگران و دیگر عوامل نیز قدردانی می‌کنم که چرخه این فیلم را به راه انداختند.

کامران تفتی

این کارگردان افزود: هنر Art و تجربه بهترین کار را با من کرد وگرنه نمی توانستم فیلمم را اکران کنم. به نظرم هنر و تجربه فصل تازه ای در سینماست.

در ادامه جواد عزتی بازیگر Actor این فیلم سینمایی Movie تصریح کرد: دم علی عطشانی گرم که یک فیلمساز جوان را حمایت کرد و دم کارگردان نیز گرم که جسارت کرد و این فیلم را ساخت. سینمای ما به همین دلیل هنوز زنده است و ارزش کار همین جاست.

نیوشا ضیغمی هم گفت: همیشه یک انرژی خوب در کارهای علی عطشانی است و از او تشکر می کنم. از نگاه نو کارگردان این فیلم نیز قدردانی می‌کنم. از سویی داشتن پارتنر خوب یکی از اتفاقات خوب در فیلم است که جواد عزتی از این دسته بازیگران است.

در پایان مراسم، کامران تفتی که تولدش بود و مورد تشویق قرار گرفت، بیان کرد: از شما به خاطر اینکه تولدم را تبریک گفتید، تشکر می کنم. برای سینما آرزو می‌کنم اینقدر خوب باشد تا بتوانیم حمایتش کنیم و دلم می‌خواهد همکارانم به جایگاه واقعی خود برسند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 256147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟