کالین فرل به بیوه ها پیوست

جیلیان فلین رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس «دختر گمشده» دیوید فینچر نگارش فیلمنامه «بیوه‌ها» را به عهده دارد. بازیگر Actor 40 ساله ایرلندی همچنین به تازگی برای حضور در بازسازی انیمیشن کلاسیک «دامبو» با استودیوی دیزنی قرارداد امضا کرده است.

به گزارش ورایتی، داستان فیلم با الهام از یک سریال کوتاه انگلیسی که در سال 1983 روی آنتن رفت، روایت می‌شود و داستان چهار سارق حرفه‌ای را دنبال می‌کند که در جریان یک دزدی theft ناموفق کشته می‌شوند و حالا باید بیوه‌هایشان ادامه ماموریت آنها را به سرانجام برسانند.

لیام نیسن، الیزابت دبیکی، سینتیا اریوو؛ میشل رودریگز، دنیل کالوویا و آندره هولاند بازیگر فیلم برنده اسکار «مهتاب» از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جدید مک‌کویین مقابل دوربین خواهند رفت. استودیوی «فاکس قرن بیستم» پخش فیلم جدید مک‌کویین را به عهده دارد.

فرل قرار است در نقش سیاستمداری ظاهر شود که ناگهان خودش را به دام افتاده در تله نقشه بیوه‌ها می‌یابد. هنوز جزییات بیش‌تری درباره نقشی که به بازیگر فصل دوم «کارآگاه حقیقی» پیشنهاد شده، در دست نیست.

این نخستین پروژه بلندی است که مک‌کویین 47 ساله بعد از «12 سال بردگی» و کسب اسکار بهترین فیلم مقابل دوربین می‌برد. او علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی پروژه خود را نیز به عهده دارد. امیل شرمن که در تولید فیلم «شرم» با مک‌کویین همکاری کرده بود و کسب جایزه اسکار بهترین فیلم را برای تهیه و تولید فیلم «سخنرانی پادشاه» در کارنامه خود دارد، این‌بار نیز در مقام تهیه‌کننده با کارگردان «12 سال بردگی» همکاری خواهد داشت.

فرل به تازگی فیلم موفق و پرفروش «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» را بر پرده سینماها داشته و اخیرا نیز در بازسازی فیلم کلاسیک «فریب‌خورده» به کارگردانی سوفیا کاپولا حضور پیدا کرده است که از تابستان امسال روی پرده سینماها خواهد رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 255817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟