جدیدترین روایت از داستان شنگول و منگول

این کارگردان جوان تئاتر که قرار است از ۲۲ فروردین‌ماه نمایش «بی‌پدر» را در سالن «قشقایی» مجموعه تئاترشهر به صحنه ببرد بیان کرد: این نمایش در ادامه برخی دیگر از کارهایم فضای متفاوتی دارد و بسیار مشتاقم زودتر موعد اجرای آن برسد، چون تقریبا خودم هم بی‌خبرم که قرار است چه اتفاقی در زمان اجرا بیفتد.

او در این‌باره توضیح داد: همیشه کارهای با رویکرد تجربی جزو آثاری هستند که عموما خود کارگردان هم خبر ندارد چه اتفاقی در آن‌ها رخ خواهد داد و تا در مواجهه با تماشاگر قرار نگیرد، از کیفیت کار چندان مطلع نمی‌شود. بنابراین من هم فعلا از این قاعده مستثنی نیستم و به عنوان یک کارگردان نتوانسته و همچنین نخواسته‌ام بعضی چیزها را پیش‌بینی کنم.

مساوات که خود نویسندگی نمایش «بی‌پدر» را بر عهده داشته است، اضافه کرد: داستان این نمایش به نوعی بازخوانی قصه شنگول و منگول است.

در نمایش «بی‌پدر» حسین منفرد، ابراهیم نائیج، علی حسین‌زاده، میلاد آریافر، علیرضا گلدهی و کوروش شاهونه بازی می‌کنند که از ۲۲ فروردین به مدت ۳۰ شب در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می‌رود.

این نمایش ۸۰ دقیقه‌ای هر شب از ساعت ۲۰ اجرا می‌شود و پیش‌فروش بلیت‌های هفته نخست آن به پایان رسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 254721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟