فیلم جدید همون سیدی در فروردین کلید می خورد + عکس

سعید سعدی تهیه کننده فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» بیان کرد: در حال حاضر گروه در حال بازدید ، انتخاب لولیشن فیلم و همینطور بازسازی و آماده سازی صحنه فیلم هستند و به احتمال فراوان بیست و پنج فروردین فیلمبرداری این فیلم را آغاز می کنیم.

وی که در فیلم های «خشم و هیاهو» و «سیزده » هم تهیه کننده فیلم‌های هومن سیدی بود همچنین گفت: پیمان شادمانفر در مقام مدیر فیلمبرداری و مهران ملکوتی در سمت صدابردار در این فیلم با ما همکاری دارند.مشغول انتخاب دیگر عوامل فیلم هستیم که به زودی انتخاب می شوند.

پیش از این در خبرها آمده بود که نوید محمد زاده و فرهاد اصلانی در نقش دوبرادر کارکترهای اصلی این فیلم را برعهده دارند و به احتمال زیاد بازیگران دیگر این فیلم از میان تئاتری ها انتخاب می شوند.

یادآور می شود پیمان شادمانفر در دو فیلم «خشم و هیاهو» و «اعترافات ذهن خطرناک من» با هومن سیدی همکاری داشته و مهران ملکوتی هم صدابردار فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» بوده است.همچنین سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری سی و چهارامین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «خشم و هیاهو» به پیمان شادمانفر تعلق گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 254534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟