فرار از نیویورک بازسازی می شود

 این فیلم که در سال ۱۹۸۱ به کارگردانی جان کارپنتر و بازی کرت راسل ساخته شده است،‌ اکشنی کلاسیک است که در یک پادآرمان شهر می‌گذرد. جان کارپنتر به عنوان مدیر اجرایی تولید در این پروژه حضور خواهد داشت و اندرو رونا و الکس هینمن تهیه کننده‌های آن هستند.

در نسخه‌ی ۱۹۸۱ این فیلم، کرت راسل نقش بزن‌ بهادر یک چشمی به نام اسنیک پلیسکن را بازی می‌کرد و داستان در زمانی در آینده و در یک آمریکای خیالی می‌گذشت،‌ جایی که کل شهر نیویورک تبدیل به یک زندان Prison بزرگ با اقدامات امنیتی شدید شده بود. بعد از اینکه نیروی هوایی ارتش حامل رئیس جمهور در خیابان‌های این شهر ناامن سقوط Fall می‌کند، پلیسکن، عضو سابق نیروی ویژه مأمور می‌شود که ظرف ۲۴ ساعت رئیس جمهور را از این زندان نجات دهد،‌ و در این راه از جان خودش هم محافظت کند. کرت راسل در قسمت بعدی این فیلم یعنی فرار از لس آنجلس(Escape From L.A.) هم حضور داشت.

به نظر می‌رسد کمپانی فاکس قصد دارد موفقیت‌های نسخه‌ی جدید سیاره‌ی میمون‌ها (Planet of the Apes) را تکرار کند و با ساختن نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این اکشن دهه‌ی هشتادی،‌ نقد و نظرهای مثبتی را به این فیلم‌ها جلب کند. دو فیلم خیزش سیاره‌ی میمون‌ها(Rise Of The Planet Of The Apes)‌ و طلوع سیاره‌ی میمون‌ها(Dawn Of The Planet Of The Apes) بازسازی‌هایی بودند از فیلم‌هایی که در دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ ساخته شده بودند و هر دو موفق شدند به فروش خوبی دست پیدا کنند و نقد و نظرهای مثبتی هم برانگیزند.

رابرت رودریگز در سال‌های اخیر مشغول ساخت سریال از گرگ‌ومیش تا سحر(From Dusk till Dawn) بوده است. در حال حاضر هم فیلم آلیتا: فرشته‌ی مبارز(Alita: Battle Angel)‌ را در مرحله‌ی پس از تولید دارد،‌ که فیلمی است به تهیه کنندگی جیمز کامرون و قرار است سال ۲۰۱۸ اکران شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟