مذاکره با دو بازیگر معروف در داستان سیاوش

سید امیر سیدزاده تهیه‌کننده سینما Cinema در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خوده سینما گروه فرهنگی گفت:پروانه ساخت فیلمی سینمایی با نام«داستان سیاوش» را دریافت کردیم که کارگردانی آن بر عهده امیر اسکندری خواهد بود و امیدوارم اواخر فروردین سال آینده کلید بزنیم.

وی افزود:هم اکنون در حال رایزنی با بازیگرانی هستیم که قرار است در این اثر بازی کنند،در این راستا با احمد مهرانفر و ترلان پروانه و...مذاکراتی انجام دادیم و منتظر جواب قطعی آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: فیلمبرداری «داستان سیاوش»که کاری کاملا تجربی است در شمال کشور و تهران انجام می شود و با تمرینات حدود سی جلسه فیلمبرداری برای آن در نظر گرفتیم.

سیدزاده با اشاره به موضوع فیلم عنوان کرد:فیلمنامه صد در صد تجربی رئال و سورئال است که مخاطب نمی‌تواند راجع به آن قضاوت Judgment کند اما در عین حال داستان فیلم رها نمی‌شود و از پایان آن می‌تواند نتیجه گیری لازم را انجام دهد.

این تهیه‌کننده ماهیت وجودی بخش هنر Art و تجربه سینما را مورد بررسی قرار داد و تصریح کرد:اینکه بخش هنر و تجربه امکان نمایش را برای برخی فیلم‌های خاص و توقیفی را فراهم کرده قابل ستایش است اما معتقدم باید جایگاهش از جایگاه فعلی ارتقاء پیدا کند.

وی افزود:با اضافه کردن سالن نمایش و برنامه‌ریزی مدون و مرتب برای اکران، هم شاهد بازگشت سرمایه به عنوان یکی از مشکلات این بخش خواهیم بود و هم با کنار رفتن سانس های گردشی و پراکنده نیاز مخاطب را برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در زمان مطلوبی که برنامه ریزی کرده رفع می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 252088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟