عکس بازیگر مرد در لباس روحانی برای اولین بار

وی درخصوص فعالیت های خود در عرصه سینما Cinema و تلویزیون گفت: شش ماه گذشته امسال را درگیر بازی در سریال "سرزمین کهن" کمال تبریزی بوده ام. چند جلسه از فیلمبرداری این سریال مانده که آن هم برای فروردین سال آینده فیلمبرداری می شود. فعلاً گروه در حال آماده سازی دکور لوکیشن برای قسمت های باقی مانده هستند و کار تا آماده سازی تعطیل است.

بازیگر سریال "سرزمین کهن" درباره فضای حاکم بر این سریال گفت: فضای پشت صحنه این سریال با توجه به حضور کمال تبریزی به عنوان کارگردان و سایر عوامل بسیار حرفه ای است. این حرفه ای بودن باعث می شود تا یک بازیگر Actor با اعتماد و اطمینان بیشتری در آن اثر حاضر شود.

کوروش سلیمانی

وی نقش خود در این سریال را اینگونه توصیف کرد: در سرزمین کهن نقش یک روحانی را بازی می کنم که این در کارنامه کاری من برای اولین بار اتفاق می افتد. نقش و بازی من در فصل سوم این سریال و بازه زمانی سالهای 40 و 50 است. هم نقش و هم خود اثر برای من اتفاق جذابی بوده و تجربه جذابی را به دست آورده ام.

سلیمانی در مورد فعالیت خود در سال 96 افزود: سال آینده را با شروع تمرینات نمایش "فالومی" آغاز می کنم که به احتمال فراوان تیر ماه روی صحنه می رود. با توجه به بازی در سریال سرزمین کهن کمی از سینما فاصله گرفته بودم و امیدوارم سال آینده با پیشنهاد های خوب به این عرصه بازگردم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 251217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟