بهترین زمان برای اکران فیلم ماجان مشخص شد

حمان سیفی آزاد کارگردان فیلم سینمایی Movie «ماجان» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان اکران این اثر گفت: در حال حاضر محمدمهدی عسگرپور تهیه کننده این فیلم مشغول مذاکره برای اکران «ماجان» در یک زمان مناسب است اما من اطلاعی درباره اینکه چه زمانی به صورت قطعی این اثر به نمایش در می آید، ندارم.

وی افزود: ما در حال حاضر مشغول انجام یک سری تغییرات بسیار کوچک و ریز مانند اصلاح رنگ، صدا و تصور همین ترتیب فکر می کنم بهترین زمان اکران «ماجان» بعد از ماه مبارک رمضان باشد. زیرا با توجه به اینکه «ماجان» یک فیلم خانوادگی است خانواده ها در این ایام می توانند به راحتی به تماشای این اثر بنشینند.

سیفی آزاد در پایان با اشاره به فعالیت های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه ای با موضوع اجتماعی هستم که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ام اما امیدوارم با مهیا شدن شرایط بتوانم آن را بسازم.

ماجان» در بخش چشم انداز سینمای ایران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

در فیلم «ماجان» مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، سیما تیرانداز، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، بابک انصاری، محمد مهدی احدی، عرفان برزین و سارا میرایی به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم روایتگر قصه زوجی است که با چالش بزرگی در مواجه با فرزند خود روبه رو هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟