فیلم جوراب شو تغییر نام داد

داریوش باباییان تهیه‌کننده سینما Cinema درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی Movie «جوراب شو» به کارگردانی علیرضا محمودزاده گفت: فیلمبرداری این اثر سینمایی جمعه ۶ اسفندماه به پایان رسید و حامد رضی تدوینگر کار مرحله راف کات را به پایان رسانده است.

وی افزود: همچنین «جوارب شو» به «جوراب شو و پینوکیو» تغییر نام داد به دلیل اینکه در این اثر بازیگری با نام پینوکیو به ایفای نقش می پردازد.

باباییان با اشاره به ساخت موسیقی این اثر گفت: در حال حاضر موسیقی «جوراب شو و پینوکیو» توسط شاهین پیمانی در حال ساخت است و ما سعی می کنیم تا عید نوروز آن را آماده نمایش کنیم تا در جشنواره فیلم کودک اصفهان به نمایش در بیاید.

این تهیه کننده در پایان عنوان کرد: فکر می کنم تابستان زمان مناسبی برای اکران عمومی «جوراب شو و پینوکیو» باشد و هرچند این فیلم درباره کودکان است اما فکر می کنم می تواند بزرگسالان را هم به خودش جذب کند و ما با این تفکر فیلم را ساختیم و به نظرم می تواند فروش خوبی داشته باشد.

عوامل این فیلم عبارتند از بازیگران: سحر ولد بیگی، احمدرضا اسعدی، مریم شاه ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان و ... ، مدیر فیلمبرداری: فریبرز سیگارودی، نویسنده و کارگردان و طراح صحنه: علیرضا محمودزاده، طراح گریم: رضا سعیدی، مجری طرح: کیان باباییان، تدوین: حامد رضی، مدیر تولید: مهدی احمدی، صدابردار: هادی معنوی پور، مشاور کارگردان بیژن میرباقری، طراح لباس: حمیده رسولی، عروسک گردانان و صدا پیشگان: بهرام بهبهانی، حمیده رسولی، نسیم یاقوتی، عباس فرطوسی، گروه کارگردانی: دانیال اسماعیل زاده، شیما افسری، منشی صحنه: سمانه واعضی، گروه صحنه: محسن جمشیدی، فرهاد نصر، مسئول لباس: زهرا نامور و ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 249488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟