نشست خبری فیلم یادم تو را فراموش / برداشتی از داستان شهلا جاهد +تصاویر

کارگردان فیلم سینمایی«یادم تو را فراموش» گفت: متاسفانه کمی ریتم فیلمم کند شده است که در زمان اکران آن را ترمیم می‌کنم.

علی عطشانی کارگردان فیلم سینمایی«یادم تو را فراموش» در ابتدای این مراسم گفت: من دوسال است پشت سر در زمان جشنواره فیلم داشتم، اما فرصت حضور در این جشنواره را پیدا نمی‌کنم.

پیمان عباسی فیلمنامه نویس این فیلم در پاسخ به صحبتهای خبرنگاری مبنی بر این که به نظر می‌رسید این فیلم درباره شهلا جاهد است، گفت: داستان این فیلم یک داستان عاشقانه بود، فقط همین اگر می‌خواستیم فیلم شهلا جاهد را بسازیم اسم خودش را به کار می‌بردیم.

عطشانی نیز در این باره گفت: ما سعی کردیم در فیلممان قضاوت Judgment نکنیم. این فیلم فقط برداشتی آزاد از داستان شهلا جاهد است، نه داستانی عینی از وی.

مازیار فلاحی خواننده و بازیگر Actor این فیلم اظهار کرد: اولین باری است که در جشنواره فجر حضور پیدا می‌کنم، اگر کار بد بود عذر خواهی می‌کنم. من پیشنهادات بسیاری برای ایفای نقش نداشتم. تجربه بازیگری برایم کمی استرس داشت آقای عطشانی بسیار به من کمک کردند تا بتوانم نقش در این فیلم را ایفا کنم. سعی می‌کنم با احتیاط بازیگری کنم.

عطشانی در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا همیشه فیلمهای شما با حواشی رو به رو است، تصریح کرد: نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی می‌افتد. زمانی که شروع به فیلمسازی کردم ناخواسته درگیر یکسری حواشی شدم. البته نمی‌گویم که خودم در این موضوع مقصر نبودم، یکجاهایی هم تقصیر از من بود؛ ولی بخش اعظم آن از طرف من نبود.

وی افزود: انتخاب مازیار فلاحی به این خاطر بود که تم خواندنش محزون است و این تم به فیلممان می‌خورد. زمانی که مازیار فلاحی به من پیشنهاد کردند فکر نمی‌کردم بتواند برایمان مخاطب بیاورد ولی در حال حاضر بسیار خوشحالم که از این موضوع نیز می‌توانیم استفاده کنیم.

این کارگردان سینما Cinema درباره ریتم این فیلم گفت: قطعاً ریتم فیلم کند بود و این اشکال را در زمان اکران تصحیح خواهم کرد.

وی بیان کرد: وقتی پیمان عباسی ایده این فیلم را برای من آورده بود و هنوز فیلمنامه‌اش را ننوشته بود. آن روز به پیمان گفتم که فیلمنامه‌ای بنویس که همه‌اش ابری باشد.

پیمان عباسی اظهار کرد: فیلمنامه‌ای که درباره خیانت Cheat باشد را دوست دارم. تاریخ ثبت فیلمنامه فیلم یادم تو را فراموش به 6 سال قبل از فیلم خشم و هیاهو باز می‌گردد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

یادم تو را فراموش

یادم تو را فراموش

یادم تو را فراموش

یادم تو را فراموش

یادم تو را فراموش

یادم تو را فراموش

کدخبر: 243635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟