نشست خبری یک نفره فصل نرگس/ مفتخرم که در فهرست نامزدهای سیمرغ نیستم!+عکس و فیلم
حجم ویدیو: 18.86M | مدت زمان ویدیو: 00:02:08

«سحر صباغ سرشت» در دهمین روز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به تنهایی در نشست خبری «فصل نرگس» به کارگردانی «نگار آذربایجانی» شرکت کرد.

وی افزود: همکاران فیلم سینمایی Movie «فصل نرگس» هیچ مشکلی با هم ندارند، بلکه حال آنها امروز به دلیل اعلام زود هنگام اسامی نامزدهای سیمرغ خوب نبود، ما از روند برگزاری جشنواره و اطلاع رسانی نابه هنگام و زود نامزدهای سیمرغ منتخب هیات داوران انتقاد داریم.

صباغ سرشت اضافه کرد: من امروز به نمایندگی از عوامل «فصل نرگس» اینجا میزبان شما خبرنگاران هستم.

تهیه کننده فیلم «فصل نرگس» گفت: چرا باید اسامی نامزدهای سیمرغ را پیش از پایان جشنواره اعلام کنند که امروز مخاطب فیلم ما و دیگر فیلم ها کم شود.

صباغ سرشت گفت: اگر می خواستم بی رحمانه تصمیم گیری کنم، امروز نباید «فصل نرگس» نمایش داده می شد که تا این حد محجور و تنها بماند.

وی افزود : امروز در خانه نمایش جشن برای نامزدهای سیمرغ برگزار می شود و دوستان رسانه ای باید آنجا باشند، اما پس از جشنواره با حضور گرم و فضایی صمیمی، امن و مطمئن در یکی از سینماها فیلم را برای اصحاب رسانه و منتقدین به نمایش خواهیم گذاشت و جلسه نقد و بررسی با حضور همه عوامل فیلم را، آنجا برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز برای عرض ادب به شما دوستان رسانه ای و ستاد جشنواره اینجا هستم، گفت: من مفتخرم که در فهرست نامزدهای سیمرغ نیستم.

به گفته وی، حتی نامزدهای سیمرغ هم به اقدام هیات داوران اعتراض دارند چرا که اقدام آنها بازتاب خوبی ندارد.

صباغ سرشت ادامه داد: ما تا پایان روز جشنواره برای تماشای فیلم ها به برج ‌میلاد خواهیم آمد و از دوستانی که فیلم های آنها در دو روز آخر اکران می شود، حمایت خواهیم ‌کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 243632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟