تیزر فیلم فصل نرگس منتشر شد+فیلم
حجم ویدیو: 9.70M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

نگار آذربایجانی در حالی امسال با «فصل نرگس» در بخش سودای سیمرغ حضور دارد که پیش از این با ساخته قبلی اش «آئینه های رو به رو» سیمرغ بلورین بهترین فیلم از بخش بین الملل جشنواره بیست و نهم و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را از همان جشنواره دریافت کرده است .وی همچنین موفق شد که سیمرغ بلورین بهترین آنونس فیلم جشنواره سی ام فجر ازآن خود کند.

یکتا ناصر ، ریما رامین فر ، پژمان بازغی و امیر آقایی بازیگران اصلی فیلم به شمار می روند که در این ترکیب حضور چهره هایی همچون گوهر خیراندیش ، شایسته ایرانی ، محمدرضا هدایتی ، صالح میرزاآقایی و شیرین اسماعیلی «فصل نرگس» را در زمره فیلم های پر بازیگر به حساب می آورد.

فصل نرگس روایت آدمهای معمولی ست که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع دوستی را به درستی درک می کنند.

فیلم در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع اما در تعریف کلی تر هویت انسانها را به چالش می کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 240820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟