بازیگری که از سینما رفت تا در سیاست بازی کند+عکس

این بازیگر Actor در گفت‌وگویی با نشریه تایمز انگلستان اعلام کرد که پس از این یک فعال سیاسی تمام وقت خواهد بود اما مشخص نکرد تا چه زمانی از دنیای هنر Art دور خواهد ماند.
او درباره دلیل این تصمیم به تایمز گفت: «همانگونه در دهه ۳۰ میلادی باید نازی‌ها را در آلمان متوقف می‌کردیم اکنون نیز باید جلوی این پدیده در حال ظهور بایستیم.»
تازه‌ترین اثر سینمایی مایکل شین با عنوان «مسافران» (Passengers) از ۲۱ دسامبر در آمریکا اکران خواهد شد. او در این فیلم  کنار کریس پرت و جنیفر لارنس نقش‌آفرینی کرده است.
این بازیگر انتخاب ترامپ Trump به عنوان رییس‌جمهور آمریکا و رای مردم بریتانیا به خروج این کشور از اتحادیه‌ اورپا را به عنوان دلایل اصلی خود برای ورود به دنیای سیاست و نقل‌مکان از لس‌آنجلس به کشور زادگاهش ولز عنوان کرد. او گفت: «همه چیز جابه‌جا شده است. پس از گذشت ۱۰۰ سال دیگر هیچ‌چیز همانند امروز نخواهد بود.» 
شین که در عرصه تئاتر بازیگر مطرحی است، در سینما Cinema نیز با حضور در فیلم‌هایی چون «نیمه شب در پاریس»، «دور از اجتماع خشمگین»، «گرگ ومیش» و «الماس خونین»‌ کارنامه قابل قبولی دارد.
او یک‌بار نامزد جایزه گلدن‌گلوب و یک‌بار هم برای بازی در نقش تونی بلر در «رابطه ویژه» نامزد جایزه امی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 233263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟