«پلنگ سیاه» در راه است/ با ابر قهرمان تازه سینما آشنا شوید

فیلم Black Panther اولین فیلم استودیوهای مارول است که شخصیت‌ اصلی آن یک ابرقهرمان سیاه پوست است. فیلم‌نامه این فیلم به صورت مشترک توسط جو رابرت کول (Joe Robert Cole) و رایان کوگلر (Ryan Coogler) نوشته خواهد شد. البته رایان کوگلر کارگردانی فیلم را هم برعهده دارد.
بر اساس گزارش‌های سایت On Location Vacations، فیلم‌برداری فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۷ در آتلانتا آغاز خواهد شد. این خبر، گزارش‌های قبلی منتشر شده را که اذغان داشتند فیلم‌برداری در ماه ژانویه آغاز می‌شود و تا ماه می ادامه خواهد داشت، تایید می‌کند. بر اساس این خبر، مدت بسیار کمی تا شروع فیلم‌برداری این فیلم فاصله داریم. در واقع، حدود یک ماه دیگر باید منتظر آغاز فیلم‌برداری این فیلم ابرقهرمانانه باشیم.
استعداد‌های خوبی در بین عوامل فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» وجود دارند. علاوه بر کارگردان موفق آن یعنی رایان کوگلر، بازیگرانی مشهوری هم در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. بازیگرانی همچون مایکل بی. جردن ( Michael B. Jordan)، فارست ویتاکر (Forest Whitaker)، لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، دانای گوریرا (Danai Gurira)،دنیل کالویا (Daniel Kaluuya)، وینستون دوک (Winston Duke) و فلورنس کاسومبا (Florence Kasumba) ایفای نقش خواهند کرد.
لازم به ذکر است که فیلم Black Panther «پلنگ سیاه» قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه سال ۲۰۱۸ برابر با ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ در سینماها اکران شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 233210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟