با ارزش‌ترین بازیگران کدامند؟ +عکس

بر اساس محاسبات کارشناسان نشریه فوربز اوانز به ازای هر یک دلار دستمزد در حدود 135 دلار برگشت مالی داشته است. این بازیگر Actor که در آغاز برای بازی در «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقامجو» تنها 300 هزار دلار دستمزد گرفته بود پس از رسیدن به شهرت برای بازی در فیلم «انتقام‌جویان: عصر التران» شش میلیون و 900 هزار دلار دستمزد گرفت.

کریس-اوانز

فوربز برای تهیه این فهرست دستمزد بازیگران در سه فیلم آخر آن‌ها با اکران گسترده و میزان سودآوری آن‌ها را مبنای محاسبه قرار می‌دهد.

نفر دوم در این فهرست کریس پرت است که برای بازی در فیلم‌های پرفروشی چون «نگهبانان کهکشان»‌ و «دنیای ژوراسیک»‌ دستمزد نسبتا پایینی گرفته بود. او در فیلم 120 میلیون دلاری «مسافران»‌ مقابل جنیفر لارنس بازی کرد و با اکران آن فیلم میزان محبوبیت او در گیشه محک خورد.

کریس-پرت

برخلاف فهرست پردرآمدترین بازیگران سینما Cinema در این فهرست بازیگران زن حضور پررنگی دارند که نشان می‌دهد آن‌ها به ازای دستمزدی که می‌گیرند برگشت مالی بیشتری دارند. برای نمونه نفر سوم این فهرست اسکارلت جوهانسون است که با بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی مارول و فیلم «لوسی» حضور موفقی در گیشه داشت. میلا کونیس، جنیفر آنیستون و جنیفر لارنس هم در فهرست 10 بازیگر ارزشمند سینما حضور دارند.

اسکارلت-جوهانسون

این فهرست پس از فهرست بازیگرانی که در ازای دستمزد کمترین بازگشت مالی را داشتند، منتشر شد. در آن فهرست جانی دپ برای دومین سال پیاپی صدرنشین بود و پس از او نام‌های سرشناسی چون جرج کلونی و ویل اسمیت به چشم می‌خوردند.

کریس اوانز، کریس پرت، اسکارلت جوهانسون، میلا کونیس، وین دیزل، جنیفر آنیستون، بن افلک، رابرت داونی‌جونیور، مت دیمن و جنیفر لارنس در فهرست ارزشمندترین بازیگران سینما از نگاه فوربز به ترتیب در رده نخست تا دهم قرار گرفته‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟