خواننده ایرانی بعد از ۹ سال‌ مجوز خواندن گرفت +عکس

آریا آرام‌نژاد در مورد خبر مجوز گرفتن تک‌آهنگ «بهاری نمونده» گفت: «در کنار آلبومی که از ماه‌ها قبل برای دریافت مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کردم، تک‌آهنگی با نام «بهاری نمونده» را هم فرستادم. خوشبختانه ترانه «بهاری نمونده» سروده میلاد آهنگربهان موفق به دریافت مجوز از بخش صدور مجوز شعر و ترانه دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. تک آهنگی که من خواننده آن هستم.»  

او در مورد وضعیت آلبومی که برای دریافت مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرده است، توضیح داد: «هنوز بابت آلبومی که ماه‌هاست به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داده‌ام، جوابی نگرفته‌ام اما علی‌الحساب این تک‌آهنگ مجوز ترانه را گرفته و در انتظار صدور مجوز موسیقی است.»

آرام‌نژاد در مورد زمان انتشار تک‌آهنگ «بهاری نمونده» افزود: «گمان ما این است که نهایتا تا دو یا سه هفته آینده مجوز موسیقی هم داده شود و ما بتوانیم «بهاری نمونده» را با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کنیم.»  

او در مورد بازدهی مالی انتشار تک‌آهنگ گفت: «طبیعتا انتشار تک‌آهنگ با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق اینترنت و فضای مجازی سود مالی برای تولیدکنندگان به همراه نخواهد داشت اما برای من آن‌چه بیش از مسائل مالی حائز اهمیت است، مسئله صدور مجوز است. با صدور این مجوز، ممنوع‌المجوزی ۹ ساله من پایان یافت و این موضوع برایم مهمتر از بعد اقتصادی ماجراست.»  

آرام‌نژاد با اشاره به اسامی همکاران خود در قطعه «بهاری نمونده» افزود: «موسسه خانه هنر آفتاب نو پشتیبان ما در انتشار تک‌آهنگ «بهاری نمونده» است. تنظیم‌کننده این تک‌آهنگ محمدجواد جعفرزاده و نوازنده آن امید حجت است و ضبط و میکس و مستر آن هم در استودیو باران انجام شده است. سبک این تک‌آهنگ پاپ نزدیک به راک است. ما تلاش کرده‌ایم ساختار کار را به سمت راک ببریم و به همین دلیل گیتار الکتریک بیشترین نمود را دارد و در کنار آن از پیانو هم استفاده ‌شده است.»  

او در پایان گفت: «مسئله‌ای که برای من بیشتر اهمیت دارد، اتفاق خوب مجوز گرفتن است. من کسی هستم که با وجود تمام موقعیت‌هایی که برای رفتن داشتم، در ایران ماندم و تمام تلاشم را کردم تا از طریق قانونی مجوز بگیرم و خوشحالم که چنین شد.»

با این‌حال روابط عمومی دفتر موسیقی ارشاد در تماس تلفنی ما، ضمن تایید صدور مجوز شعر و ترانه برای تک‌آهنگ «بهاری نمونده»، افزود: «تصویب شعر در شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباطی به تایید خواننده یا موسیقی آن نداشته و هنوز مجوزی برای این تک‌آهنگ با صدای خواننده یاد شده صادر نشده است.» 

 

کدخبر: 230460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟