یک خواننده پاپ دیگر کشورمان نیز بازیگر شد! +عکس

در این سریال که مدتی است در تهران جلوی دوربین رفته کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ همراه با لیلا اوتادی و سحر قریشی بازی دارند. تعداد دیگری از ستاره های سینما و تلویزیون بزودی به جمع بازیگران «پیکسل» اضافه خواهند شد.
علاوه بر بازیگران نامبرده درپروژه «پیکسل»، امید حاجیلی نوازنده و خواننده مطرح موسیقی پاپ نیر عهده دار یکی از نقش های اصلی است که با این کار ، برای نخستین بار حضور در عرصه بازیگری را تجربه می کند.
«پیکسل» که محمد حسین لطیفی را به عنوان مشاور کارگردان در کنار خود دارد ، در ژانر معمایی ساخته می شود. قصه سریال حول و حوش یک اتفاق هولناک شکل می گیرد، اتفاقی که موجب می شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپر استار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می برد؟
«پیکسل» نخستین سریال تعاملی است که بیننده ها در روند روایت داستان آن مشارکت دارند. جزئیات و کیفیت مشارکت مردم در قصه طی هفته های آینده اعلام خواهد شد.
فهرست عوامل اصلی سریال «پیکسل» عبارت است از : طراح ، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: محمود معظمی، مشاور کارگردان: محمد حسین لطیفی ، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی ، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی ، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی و سحر شهامت ، تدوین: امیرشیبان خاقانی ، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری ، مدیران برنامه ریزی: فرزاد رحمانی و زینب نصراللهی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، سرپرست تیم بدلکاری: امیر بدری مدیر تدارکات : شهرام اسلامی ، عکاس: پیام نصیری خرم و مدیر تولید: افشین قلی پور .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


اخبار زیر را از دست ندهید:

باشگاه بازیگر معروف به صحنه قتل تبدیل شد+تصاویر

شوخی‌ هولناک پسرعمو با دخترعمو 2 خانواده را به هم ریخت

مردی که اجازه نداد دخترش را از غرق شدن نجات دهند !

ماجرای حکم تیر برای 6 بچه تهرانی که به مشهد فرار کرده بودند + عکس

اقدام زشت با پسر نوجوان در برابر دوربین خانه ویلایی + عکس

با پارسا ارتباط گناه آلود داشتم / برادرم می خواهد مرا بکشد

 

شباهت عجیب سحر قریشی و بازیگر 27 ساله برزیلی-آلمانی +عکس

بازیگر زن مشهور سریال پایتخت مادر شد! +عکس

بازیگر با سابقه سینما در جست‌وجوی کمی شیطنت! +عکس

رونمایی از چهره بازیگر نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی درسریال معمای شاه +عکس

کدخبر: 230064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟