ضرب‌ و شتم شدید و دزدی از  گروه فیلمبرداری کارگردان سرشناس در خیابان های شهر +عکس

سارقان با حمله به گروه فیلمبرداری اثر جدید آلفونسو کوارون آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند و اشیای قیمتی‌شان را به سرقت Stealing بردند. در زمان حمله کوارون در صحنه فیلمبرداری حضور نداشت.
گروه تولید پس از این حمله نامه‌ای منتشر و در آن تاکید کردند که با مجوز رسمی اقدام به فیلمبرداری در خیابان‌های مکزیکوسیتی کرده‌اند. در این نامه آمده است:‌ «برخلاف گزارش مقامات مسئول که حمله را یک «جدال ساده» توصیف کرده‌اند، اعضای گروه در این رویداد آسیب جسمانی دیده‌اند و پنج نفر به دلیل صدمات وارده راهی بیمارستان شده‌اند. این در حالی است که تلفن‌های همراه، کیف‌های پول و جواهرات همراهشان به سرقت رفته است.»
آن‌ها در ادامه نامه با اشاره به واکنش مثبت و سریع مقامات منطقه نسبت به شکایت‌شان ابراز امیدواری کردند مسئولان این حادثه Incident را یافته و به دست عدالت بسپارند.
بر اساس گزارش روزنامه «ال پاییس» که ویدیویی از این حادثه را در اختیار دارد، پلیس Police مکزیکوسیتی دزدی theft از گروه فیلمبرداری را انکار کرده، اما دادستان ایالت تایید کرده که برخی از اعضای گروه در این رویداد دارایی‌هایی شخصی‌شان را از دست داده‌اند.
کوارون که سال ۲۰۱۴ برای فیلم «جاذبه» جایزه اسکار گرفت، برای نخستین بار در ۱۵ سال گذشته برای ساخت فیلم به مکزیک رفته است. با اینکه هنوز نام فیلم مشخص نیست اما رسانه‌های پیگیر این پروژه می‌‌گویند که داستان آن درباره یک سال زندگی یک خانواده طبقه متوسط در مکزیکوسیتی دهه ۷۰ میلادی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم لحظه اصابت رعد و برق به یک دختر 18 ساله

پرونده 8 قاتل زن و مرد که با قربانیان سلفی می گرفتند + عکس

خبر ارتباط استاد دانشگاه با 500 دختر دروغ است / قاضی پرونده اعلام کرد

عکس سلفی زن و مرد غریبه در ویلاهای شمال راز هولناکی را لو داد م

پلیسی که قبل از ماموریت می‌دانست گلوله می‌خورد+عکس

من و مریم در اتاق خواب بودیم که همسرم در را باز کردو...

آزارواذیت وحشیانه بازیگر زن در اتاق خواب یک تبهکار+عکس بازیگر

 

اعتراف عجیب پرطرفدارترین بازیگر زن ایرانی: افتخار می‌کنم پایین شهری‌ام +عکس

شرایط مجری زن محبوب ایرانی پس از جدایی از همسر بازیگرش +عکس

سلفی آزاده صمدی در اولین فیلم سلفی تاریخ سینمای ایران +عکس

کدخبر: 228952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟