ازدحام هواداران گلزار در پردیس چارسو+عکس

حضور بیش از انتظار هواداران محمدرضا گلزار که پس از چهارسال با این فیلم دوباره روی پرده ظاهر شده است، باعث شد نمایش فیلم با تاخیر آغاز شود. این فیلم بر اساس نمایشنامه محمد یعقوبی که بارها توسط او روی صحنه رفته، ساخته شده است.

 

«خشکسالی و دروغ» از 7 مهرماه به سرگروهی سینما زندگی در سینماهای تهران و شهرستان اکران شده است. در اکران خصوصی شب گذشته محمدرضا گلزار، خاطره اسدی و مهدی محرابی از بازیگران فیلم در میان مردم حاضر شدند و پدرام علیزاده کارگردان، غلامرضا موسوی تهیه کننده و مرتضی شایسته نیز پیش از نمایش فیلم از حضور و استقبال مردم تشکر کردند.

 

«خشکسالی و دروغ» دومین فیلم پدرام علیزاده بعد از «آخرین سرقت» است که با اقتباس از نمایشنامه ای به همین نام از محمد یعقوبی ساخته شده است. داستان فیلم که در چهار فصل سال می گذرد درباره شک و تردیدها، دروغ‌ و پنهانکاری‌های دو مرد و دو زن است که در نهایت به فاجعه منجر می شود.

 

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به پگاه آهنگرانی، علی سرابی، آیدا کیخایی، مارال بنی آدم، مهدی حسینی نیا، سمانه اسماعیلی، نیما راد، فرشاد میرزایی، افشین اخلاقی، آیلین کیخایی، زهرا مصطفوی، ابوالقاسم کرامتی، صدف فانی اشاره کرد.

 

تصاویری از اکران «خشکسالی و دروغ» با حضور بازیگران در پردیس چارسو را ببینید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

پیرزن سنگدل نوه سه ساله‌اش را کشت +عکس

خودکشی پسر بچه 11 ساله در مدرسه / او آزار دیده بود+عکس

هالک ایرانی در کشتی کج آمریکا

یک کشته و زخمی شدن صدها نفر در برخورد قطار با دیواره ایستگاه +عکس

رویا گفت در خانه تنهاست به آنجا رفتم، وقتی برادرش آمد یک چاقو به دستم داد و ...

عکس جنیفر لوپز در نوزادی در آغوش مادرش!

عکس خواننده زن زیرزمینی در اکران فیلم اروند! +عکس

چهره بامزه آناهیتا همتی در اولین روز مدرسه! +عکس

 

کدخبر: 225725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟