موتورسیکلت‌های قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش رکنا؛سرهنگ محمد سعید یاری گفت: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با جرایم اقتصادی به صورت مستمر در دستورکار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در واحد صنفی خود در شهرستان شهرکرد اقدام به نگهداری موتورسیکلت های قاچاق کرده است، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

یاری افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات لازم در این زمینه و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در بازرسی از این واحد صنفی خبر داد و گفت: تیمی متشکل از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس امنیت اقتصادی  این موتور سیکلت‌ها را توقیف کردند.

وی به معرفی متهم پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های کشف شده  را۷۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمد سعید یاری با اعلام اینکه قاچاق به عنوان یک آفت خطرناک سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب می‌شود تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس برای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟