سر تعظیم در مقابل نجابت و متانت بانوان و مادران سرزمینمان  فرو می آوریم

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و اینکه حضرت فاطمه زهرا در حقیقت بهترین الگو و اسوه زنان و بانوان است،بیان داشت :وجود مبارک دخت نبی مکرم اسلام بهترین و شایسته ترین الگوی دختران و مادران و همسران برای همیشه تاریخ هستند الگویی که هیچگاه رنگ کهنگی به خود نمی گیرد.

وی افزود : بدون شک تولی و تاسی از آن حضرت می تواند برکات و ثمرات بسیاری را در زندگی فردی و اجتماعی ما داشته باشد از این رو تبیین و تشریح زندگی فردی،اجتماعی آن بانوی بزرگوار میتواند تعالی و ترقی را برای زنان و دختران جامعه ما به دنبال داشته باشد.

رییس پلیس پایتخت عنوان داشت :همه ابعاد و جنبه های زندگی ام ابیها  پرفروغ و درخشان است و  بطور حتم فاطمه زهرا  بهترین و شایسته ترین الگو برای دختران،زنان و مادران ما می باشد چرا که آن حضرت در همه ابعاد زندگی خود (در منزل پدر بزرگوار شان،در همسرداری در تربیت فرزندان و ...)  بهترین بودند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه باید سر تعظیم در مقابل نجابت و متانت بانوان و مادران سرزمینمان  فرو آوریم گفت: زنان و بانوان این سرزمین در برهه های مهم و حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در 8 سال جنگ تحمیلی به خوبی نقش آفرینی کردند .

وی افزود: نیروی انتظامی امروز به فرموده مقام معظم رهبری از ستون های استوار و اصلی امنیت و آرامش کشور است که در تحقق این مهم همراهی و حمایت های بانوان  و مادران و همسران کارکنان خدوم انتظامی  بسیار تاثیرگذار است.

 

کدخبر: 765187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟