تمام طرح های پلیس پایتخت برای ارتقا امنیت و آرامش مردم است

 سردار "حسین رحیمی" در جلسه با فرماندهان و روسای پلیس راهور فاتب و در آیین رونمایی از تاریخ شفاهی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با تاکید بر اینکه خدمت به مردم توفیق بزرگی است، بیان داشت: خدمت در راهنمایی و رانندگی ، اثر بخش و برای مردم و جامعه است و خدمت به مردم باشد در پیشگاه الهی عبادت است و عبادتی بهتر از خدمت کردن به مردم وجود ندارد.

به گزارش رکنا، رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه باید طرح هایی نو و خلاقانه که در روند ترافیک و شد آمدی تاثیر مستقیم و خوبی دارد اجرا شود، عنوان داشت: طرح موتور یار که به نوعی جایگزین طرح توقیف موتور سواران متخلف و انتقال موتور سیکلت آنها به پارکینگ است در نوع خود طرح قابل دفاعی است که باید دقیق تر و کامل تر انجام شود و تلاش شود که تاثیر آموزشی آن اثر بخش و تاثیر گذار باشد و بتواند در فرهنگ موتور سیکلت سواران تاثیر گذار باشد.

وی افزود: دغدغه خدمت به مردم را داشته باشید و با ادبیات فاخر و شایسته با مردم برخورد نمایید و چرا که مردم ما مردمی نجیب و شریف و گرانقدر هستند.

این مقام ارشد انتظامی  با تاکید براینکه باید مشکلات هندسی معابر که در ایجاد ترافیک و گره های ترافیکی موثر هستند باید برطرف شود، افزود: باید با دقت، سرعت و حساسیت مشکلات هندسی معابر مرتفع شود و از المان های ترافیکی استفاده درست شده و در پاره ای از موارد آمایش این المان ها انجام پذیرد و باید در این مقوله مطالبه گری شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه پلیس ما از جمله پلیس های مجرب، توانمند و پیشرفته در جهان محسوب می شود، گفت: محور اصلی برنامه ریزی و اقدامات و طرح های ما آرامش و امنیت مردم است.

وی افزود: روزانه هزاران نوع خدمات انتظامی و ترافیکی به مردم داده می شود چرا که پلیس ما امروز مامور و مسئول است و در خدمت مردم است و خدمتگزاری به مردم را برای خود عبادت و افتخار می داند.

رییس پلیس پایتخت افزود: امروز با تدابیرو تمهیدات صورت گرفته و با همکاری و همیاری مردم ، امنیت و آرامش مطلوبی در پایتخت مسقر است .   

در پایان این جلسه با حضور استاد خسرو معتضد و روسای سابق راهنمایی و رانندگی از کتاب تاریخ شفاهی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت رونمایی شد.

کدخبر: 703057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟