برخورد پلیس پایتخت با هنجارشکنان

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از آماده‌باش ۱۰۰ درصدی ماموران پلیس‌های تخصصی از جمله راهور، یگان ویژه، امداد، پلیس پیشگیری و آگاهی و استقرار در نقاط مختلف تهران خبر داد و گفت: صدها گشت انتظامی و اطلاعاتی در نقاط مختلف پایتخت مستقر شده و تا پاسی از شب در آماده باش خواهند بود.

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: افرادی که بخواهند دست به کوچکترین اقدام نامتعارف و خارج از عرف بزنند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد چرا که امنیت مهم ترین موضوع و خط قرمز پلیس است.

وی تاکید کرد: پلیس اجازه نمی دهد معدود هنجارشکنانی سلامت کودکان و نوجوانان و آرامش و آسایش خانواده ها را به مخاطره بیندازند.

توقیف خودروی متخلفان تا 15 فروردین

سردار رحیمی گفت: افرادی که بخواهند به صورت موتوری و خودرویی هنجارشکنی کنند خودرو و موتور شان توقیف شده و تا ۱۵ فروردین در توقیف می ماند؛ خودشان هم بازداشت می شوند.

سردار رحیمی با بیان اینکه خوشبختانه تا این لحظه مطلب و موضوع خاصی در تهران مشاهده نشده و حضور گسترده پلیس ملموس است گفت: ماموران پلیس برای تامین امنیت و آرامش مردم در روزهای پایانی سال از شهر زیرزمینی مترو و ایستگاه ها و مبادی ورودی مترو گرفته تا مقاطع، میادین و خیابانها در آماده باش کامل هستند؛ مردم هم می‌توانند هر گونه ناهنجاری و رفتارهای خارج از عرف را با پلیس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟