گزارش تصویری افتتاح چندین پروژه در یگان پلیس فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان

این پروژهای رفاهی و خدماتی در پلیس فرودگاه آبادان با اعتبار بیش از ۷ میلیارد ریال بهره برداری شد. که شامل سالن ورزش بدنسازی ، سالن پیرایش و سالن اجتماعات امام رضا (ع) یک صد نفره است.

خواست خدایی سرپرست فرودگاه ضمن خیر مقدم به فرمانده پلیس فرودگاه های کل کشور با اشاره به وفاق و همدلی فی ما بین شرکت فرودگاه ها و سازمان ها و نهاد های مستقر در فرودگاه من جمله پلیس فرودگاه و سپاه حفاظت هواپیمایی گمرک و... جهت خدمت رسانی به مردم شریف و ایثار گر شهرستان آبادان گفت : این طرح ها با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد ریال ساخته و اماده بهره برداری گردید.

ایشان نیز از عنایات و توجهات ویژه جناب مهندس امیر مکری ریس هیت مدیره ومدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران که در خصوص مسائل خدماتی ، رفاهی و ورزشی پرسنل فرودگاهای کشور به ویژه نهاد ها وسازمان های مستقر در فرودگاه نگاه ویژه دارند صمیمانه تشکر و قدر دانی داشتند .

در ادامه از زحمات این عزیزان که در برقراری نظم و امنیت مسافرو پروازها در فرودگاههادارندقدردانی و تشکر کردند.

سردار مهری در ادامه بیان کرد: با توجه به راه اندازی این گونه اماکن (رفاهی، ورزشی، خدماتی) که باعث بالارفتن آمادگی جسمانی مجموع پلیس فرودگاههاکه یکی از اولویت های اصلی پلیس فرودگاه های کشور است میباشد واین امر باعث بالارفتن انگیزه پرسنل خواهد شد ، در ادامه ایشان نیز از تلاش ها و پیگیری هاو جدیت مدیریت فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان جهت اهتمام ورزیدن به این موضوع تشکر و قدردانی نمودند ،و اظهار امیدواری کردند که در سایر فرودگاه ها شاهد فعال سازی این گونه اماکن باشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

افتتاح چند پروژه در فرودگاه آبادان

افتتاح چند پروژه در فرودگاه آبادان

افتتاح چند پروژه در فرودگاه آبادان

افتتاح چند پروژه در فرودگاه آبادان

 

کدخبر: 696092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟