بیانیه سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به مناسبت روز ارتش

به گزارش رکنا، سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی ناجا در خصوص روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نگاهی گذرا به بیش از 4 دهه از تاریخ پربرکت حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کافی است تا امروز ثمرات و برکات وجود چنین نیرویی را درک کرده و خداوند متعال را به سبب آن شاکر باشیم.

نقش بی بدیل و اثرگذار ارتش در سالهای نخستین انقلاب و فداکاری ها و نقش آفرینی های و دلاوری های نیروهای قهرمان ارتش همچون سپهبد شهید صیاد شیرازی و سرلشکر شهید بابایی و... در دوران دفاع مقدس و حفظ تمامیت ارضی و حراست از مرزها و همچنین در دفاع از حرم آل الله و بسیاری از عملیات ها ، مردم یاری و کمک به سازندگی و آبادانی کشور و مناطق آسیب دیده از حوادث طبیعی، نشان افتخار زرینی بر سینه این نیروی مکتبی و الهی می باشد.

پیشرفت های شگرف و دستاوردهای ارتش در سال های اخیر در حوزه های دفاعی و رزمی متناسب با تهدیدات دشمن، نماد خودباوری ملی و قدرت بازدارندگی است.صلابت و عظمت خیره کننده امروز جمهوری اسلامی ایران و موقعیت ممتاز و قدرت تاثیرگذاری منطقه ای و فرا منطقه ای آن مرهون وحدت و هم افزایی نیروهای مسلح انقلابی و ولایتمدار و مقتدر بوده و بدون شک تصویری شکوهمند و آرمانی در راه تثبیت نظام مقدس بوده و باعث عصبانیت و کینه توزی دشمنان می باشد.

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ضمن گرامیداشت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والا مقام آجا و تبریک این روز به آحاد کارکنان ارتش، تردیدی نداردکه همه نیروهای مسلح مومن و شجاع تحت هدایت فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیزتصویری مثال زدنی در دفاع از آرمان های انقلاب از خود نشان داده و در راه تثبیت و تداوم انقلاب تا پای جان ایستاده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 678381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟