کشف 23 تن مواد مخدر در پایتخت  / استفاده از ظرفیت مردمی در کاهش بزه های اجتماعی+ فیلم
حجم ویدیو: 44.96M | مدت زمان ویدیو: 00:05:50

طی 9 ماه امسال حدود 23 تن موادمخدر توسط نیروی انتظامی تهران بزرگ کشف شده است.

به گزارش رکنا، سردار "حسین اشتری" در حاشیه بازدید از دستاورد های نهمین مرحله طرح ظفر و اقتدار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشکر می کنم از اصحاب رسانه که پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند و با امانت داری جنبه های پیشگیرانه از جرم و بزه و آسیب های اجتماعی را به اطلاع مردم می رسانند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز بازدیدی از نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انجام دادیم و از نزدیک بخشی از اقدامات انجام شده توسط پلیس که به نمایش گذاشته شده بود را مشاهده کردیم، تصریح کرد: تلاش شبانه روزی و مقتدرانه همکاران در مجموعه فرماندهی انتظامی فاتب قابل تقدیر است.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه امروز امنیت پایتخت در دست این همکاران عزیز است و گواه آن کشفیاتی است که بخشی از آن را در این نمایشگاه مشاهده کردید، عنوان داشت: در یک مورد دو هزار سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد و در این ارتباط متهمان دستگیرشده با هماهنگی قضائی تحویل دستگاه قضا شدند که اگر این سلاح ها برای آن اهداف شوم توزیع می شد امنیت مردم به مخاطره می افتاد.

سردار اشتری یاد آور شد: طی 9 ماه امسال حدود 23 تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی تهران بزرگ کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 26 درصدی در کشفیات را نشان می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در برخورد با اراذل و اوباش پلیس اقدامات خوبی انجام داده، گفت: هر کسی بخواهد اقدامات مجرمانه و خلاف قانون انجام دهد و یا به امنیت مردم خدشه وارد کند به طور حتم پلیس مقتدرانه با آن برخورد می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با همکاری خوب مردم شاهد کاهش چشمگیر کسانی هستیم که قصد داشتند مخل امنیت و آسایش مردم شوند. یکی از رویکردهای پلیس اجتماعی محور بودن آن است که این امر نیاز به ارتباط نزدیک و هماهنگی بین پلیس با مردم ، نخبگان و اقشار مختلف دارد تا شاهد کاهش بزه ها و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه باشیم بایستی از این ظرفیت به خوبی استفاده شود چرا که اعتماد مردم به پلیس افزایش یافته و روز به روز بیشتر می شود.

فرمانده ناجا گفت: ان شاء الله با حمایت های مردم ، نیروی انتظامی وظایف خود را هوشمندانه تر و مقتدرانه تر نسبت به قبل انجام خواهد داد و از دستگاه قضا که با حمایت و همکاری و تعامل، کارکنان پلیس را در اجرای ماموریت ها یاری می دهند تشکر و قدردانی می کنیم.

وی در خصوص اقدامات ناجا برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از همان روز اول که بیماری منحوس کرونا اعلام شد پلیس با شعار "حافظان سلامت" در کنار کارکنان عزیز بهداشت و درمان کشورحاضر شدند تا مصوبات را دنبال کرده و خوشبختانه تاکنون کار بزرگی صورت گرفته است.

کنترل تردد جاده ها توسط پلیس

سردار اشتری با اشاره به اینکه از ابتدای آذرماه سال جاری حدود هزار و 500 نفر از کارکنان نیروی انتظامی روزانه در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا و اجرای مصوبات ستاد ملی به انجام وظیفه پرداختند، گفت: همان طور که می دانید مجوز برای سفرها و تردد خودروها توسط فرمانداران صادر و براساس این مجوزها همکاران ترددها را کنترل می کنند. الحمدلله مردم همکاری خیلی خوب داشته و اطلاع رسانی در این درباره به خوبی صورت گرفته است.

ارشدترین مقام انتظامی کشور عنوان داشت: پلیس سعی می کند در سریع ترین زمان ممکن در خصوص تشکیل پرونده و رسیدگی به امور کلانتری ها و مراکز دیگر اقدام کند. ان شاء الله با همکاری خوبی که بین پلیس و مجموعه قضا وجود دارد شاهد افزایش سرعت رسیدگی در این خصوص خواهیم بود.

سردار اشتری با اشاره به اینکه افزایش سرقت در کل به عواملی بستگی دارد که باید در جای خود مورد بررسی قرار گیرد، گفـت: براساس گزارشاتی که به پلیس اعلام شده کشف سرقت نسبت به وقوع آن افزایش یافته که قابل تقدیر است ولی همان طور که اشاره شد عوامل تاثیرگذار در خصوص سرقت نیاز به بررسی و عملکرد دستگاه های مختلف دارد که باید به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه در ارتباط با جرایم خشن شاهد کاهش چشمگیری در این زمینه هستیم، عنوان داشت: پلیس مقتدرانه و هوشمندآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟