به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین "حبیب قیصری" رئیس عقیدتی سیاسی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: روز گذشته همزمان با سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) 5 تن از زندانیان و محکومان مالی غیرعمدی که اغلب آنها سرپرست خانواده می باشند و به دلیل بدهی های زیر 15میلیون تومان در بند زندان گرفتار شده بودند از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده برگشتند.
وی توضیح داد: زمینه آزادی این افراد با جمع آوری کمک های مردمی و اغلب همت کارکنان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ و پرداخت بدهی های آنان فراهم شده است.
حجت الاسلام والمسلمین قیصری با بیان اینکه اینگونه اقدامات خداپسندانه، مصداق بارز تحقق فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) که فرمودند: «نیروی انتظامی هم باید مظهر اقتدار و هم مظهر رأفت و مهربانی باشد»است، تصریح کرد: ماموران پلیس بایستی در عین اجرای مقتدرانه قانون، سیمای رحمانیت پلیس که نشانه پلیس در تراز نظام اسلامی را نیز از خود به نمایش بگذارند و این تفاوت اساسی بین نیروهای انتظامی در کشور ما با دیگر کشورهای دنیا است.
رئیس عقیدتی سیاسی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا خیلی از خانواده ها مدت هاست که دچار خسارت و بیکاری سرپرست خود شده و برای تامین مخارج زندگی با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند.
وی افزود: با نگاهی مهربانانه و با تأثی از رفتار پیامبر مهربانی ها و فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی می توان گام های موثری در رفع پاره ای از مشکلات آنها را برداشت و از ورود خسارت های بیشتر جلوگیری کرد.
رئیس عقیدتی سیاسی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان از کلیه افراد و خیرینی که قصد دارند در اینگونه اقدامات خداپسندانه مشارکت داشته باشند، خواست تا کمک های غیرنقدی خود را به دفتر عقیدتی پلیس امنیت عمومی تهران تحویل و کمک های نقدی خود را به شماره کارت بانک شهر 5047061025792983 به نام(حبیب قیصری) واریز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟