به گزارش گروه حوادث رکنا، "انوشیروان محسنی بندپی" در حاشیه همایش آموزشی و توجیهی مسئولان امنیت انتخابات گفت: این همایش آموزشی و توجیهی به ابتکار تهران بزرگ برگزار شد و همه کسانی که امنیت و آرامش شعبات اخذ رای را دارند، در خصوص وظایف و تکالیف خود توجیه شدند.

محسنی بند پی با اشاره به اینکه کمتر از ۴۸ ساعت دیگر یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین میان دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد،تصریح کرد: با توجه به ویژگی کلانشهر تهران همه اقدامات امنیتی، انتظامی و مراقبتی توسط نیروی انتظامی در تهران انجام می شود و در استان تهران نیز تلفیقی از نیروی انتظامی و بسیج مسئولیت تامین امنیت را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۳۵ کاندیدا در این دوره باهم رقابت می کنند و ۴ هزار و ۵۵۲ صندوق نیز برای انتخابات آماده شده است، خاطر نشان کرد: این انتخابات دو راهبرد باید برای ما داشته باشد، اولین راهبرد حضور حداکثری مردم برای قوی تر شدن کشور چه در عرصه سیاست داخلی و سیاست خارجی است. همچنین با توجه به حضور کاندیداهای مختلف و وجود۱۳ ائتلاف، شرایطی فراهم شده که همه می‌توانند کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

محسنی بند پی با اشاره به اینکه تخلفات بسیار محدود بوده و به مراجع ذیصلاح اطلاع داده شده است، عنوان کرد: همچنین ۴۲ نفر در استان تهران از کاندیداها انصراف داده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 544891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟