رئیس پلیس پایتخت: شهدا همه هستی خود را تقدیم کردند

وی با اشاره به اینکه شهیدان خالصانه و خاضعانه همه هستی خود را در تبق اخلاص گذاشته و آن را بی هیچ چشم‌داشتی تقدیم خداوند متعال کرده اند، افزود: پاداش و عوض شهیدان را خدا خواهد داد همانگونه که وعده داده است که شهیدان عند ربهم یرزقون هستند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه شهیدان و ایثارگران ما در دفاع مقدس که هم آوردی نابرابر و ناجوانمردانه در برابر دشمنی تا بن دندان مسلح بود، گفت:رزمندگان اسلام با دستانی خالی اما با سلاح ایمان و اراده ایستادند و مردانه از حدود و ثغور این مرز و بوم دفاع کردند و نشان دادند جوانان و مردان و زنان این سرزمین از تبار علویون و فاطمیون هستند و هرگز تسلیم ظلم و زور نخواهند شد.

وی افزود: ثمرات و برکات دلاور مردی های شهیدان و ایثارگران همچنان جاری و ساری است بگونه ای که دشمنان ما بعد گذشت سالهای متمادی از پایان جنگ 8 ساله همچنان توان رویارویی با ما را در خود نمی بینند.

سردار رحیمی اظهار داشت: در باغ شهادت همواره در نیروی انتظامی باز باز است و هر از گاهی شهیدی از سبزپوشان سرو قامت نیروی انتظامی در دفاع از ارزش های دینی تقدیم می کند تا خدشه ای به امنیت و آرامش جامعه و ارد نشود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تکریم شهدا و خانواده گرانقدر آنها را بر خود لازم می دانیم، افزود: دیدار خانواده معظم شهدا توفیق بزرگی است که خداوند متعال به ما ارزانی می دارد و از این بابت خداوند را شاکریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه نام شهدا زینت بخش کوچه ها و خیابان های شهر و دیار ماست، عنوان داشت: نام شهدا بر تارک کوچه ها و ... در حقیقت نماد شجاعت، مظلومیت، پایداری، استقامت، مردانگی است که باید پاس داشته شود و هرگز به بوته فراموشی سپرده نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟