به گزارش رکنا،  "عبدالوهاب اعلائی" با اعلام این خبر، بیان داشت: ساعت 11:00 شب هشتم شهریور ماه ماموران گشت این کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری به راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید یشمی که به آهستگی در حال عبور از کنار خودروهای پارک شده کنار خیابان بود، مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: ماموران برای بررسی موضوع شماره انتظامی پلاک خودرو را استعلام که در استعلام پلاک این خودرو از سامانه جامع پلیسی مشخص شد، خودروی پراید سرقتی می باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلاافاصله ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند، ولی سارق به محض اینکه خودروی گشت انتظامی کلانتری را در نزدیکی خود مشاهده می کند، بدون توجه به فرمان های پلیسی از محل متواری می شود.

وی افزود: در گام بعدی عملیات پلیسی مشخصات خودرو به کلیه واحدهای گشتی کلانتری اعلام شد تا اینکه بامداد روز گذشته تیم دیگری از گشت انتظامی کلانتری موفق شدند خودروی متهم را در خیابان رشیدی مشاهده کنند و قبل از هر گونه اقدامی خودرو وی را متوقف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم تعدادی اموال سرقتی از قبیل چند جفت کتانی و غیره کشف شد، ادامه داد: متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری انتقال یافت.

کلانتر محله مسعودیه افزود: متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت که به تازگی از زندان آزاد شده است و پول مصرف مواد مخدر را با سرقت خودرو و لوازم خودرو به دست می آورده است.

سرهنگ اعلائی در انتها خاطر نشان کرد: با شناسایی مال باخته و تحویل اموال سرقتی به وی، متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مقام قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟