ارائه روزانه 10 هزار خدمات درمانی در بیمارستان های ناجا / آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم عزاداری حسینی

به گزارش رکنا، سردار "حسین اشتری" در حاشیه نشست صمیمی با پزشکان بیمارستان های ناجا در بیمارستان امام سجاد (ع) در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم اظهار داشت: در گرامی داشت روز پزشک امروز توفیق نشست صمیمی با پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان های ناجا مستقر در تهران را داشتیم که در این نشست صمیمانه تعدادی از پزشکان به ارائه نظرات خود پرداختند.

وی با اشاره به شأن و جایگاه والای پزشکان و کادر درمانی، افزود: همواره قدردان تلاش های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی هستیم.

سردار اشتری ادامه داد: نیروی انتظامی روزانه 10 هزار خدمات درمانی و پزشکی در سراسر کشور به کارکنان، خانواده هایشان و سایر مراجعه کنندگان ارائه می دهد.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به وجود پزشکان متخصص و کادر درمانی متبحر در مراکز پزشکی ودرمانی ناجا، خاطر نشان کرد: تلاش همکارانمان در معاونت بهداشت، درمان و امداد ناجا ارائه مطلوب ترین خدمات درمانی با به کارگیری دانش و تجهیزات به روز است.

فرمانده نیروی انتظامی از تدوین "طرح جامع بهداشت، امداد و درمان ناجا" ظرف 3 سال آینده خبر داد و گفت: ان شاء الله پس از تدوین طرح، پشتیبانی های لازم از طریق ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت می گیرد.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره بازگشایی مرز خسروی، عنوان کرد: با توافقات صورت گرفته با مسئولان کشور عراق، به زودی مرز خسروی بازگشایی و امکان تردد زوار اربعین از این مرز مهیا می شود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از امروز یعنی اول محرم امکان سفر زوار اربعین بدون روادید و صرفا با داشتن گذرنامه معتبر و قانونی مهیا است.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوال دیگری درباره آمادگی پلیس برای مراسم دهه محرم عنوان کرد: پیش بینی های لازم صورت گرفته از طرفی طبق سنوات گذشته جلساتی با مسئولان هیئت های مذهبی، حسینیه ها و تکایا داشتیم.ان شاء الله همچون سال های گذشته شاهد همکاری خوب عزاداران حسینی با نیروی انتظامی خواهیم بود.

سردار اشتری افزود: همکاران بنده برای خدمت به عزاداران حسینی آماده هستند و ان شاء الله امسال نیز شاهد عزادارای باشکوه و توأم با نظم خواهیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 500724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟