واکنش پلیس فتا به آگهی‌های مبتذل مدلینگ در دیوار+عکس

به گزارش رکنا ، چندی پیش آگهی‌هایی با مضمون دعوت از خانم‌های جوان جهت مدلینگ در سایت دیوار منتشر شد که مضمون افراد در این آگهی‌ها دعوت افراد برای گرفتن عکس‌های نامناسب و به دور از شئونات اسلامی بود.
در همین رابطه سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفتگویی اظهار کرد: یکی از مواردی که توسط پلیس فتای مرکز یکی از استان‌های کشور بررسی شد و اخیرا به نتیجه رسید، پرونده‌ای بود که افراد در صفحات اینستاگرامی اقدام به اشاعه فحشا و فساد کرده بودند.
وی افزود: پس از بررسی‌هایی که انجام شد مشخص شد که افراد با رویکرد کلاهبرداری اقدام به ساخت صفحات جعلی و استفاده از تصاویر بدون پوشش و کم حجاب خانم‌های دیگری بدون اطلاع خودشان کرده‌اند تا بستری برای کلاهبرداری و هدایت کاربران به صفحات جعلی فیشینگ را فراهم کنند.
سرهنگ کاظمی تصریح کرد: بحث درج آگهی‌های نامتعارف و ضد فرهنگی اسلامی و ایرانی در سایت دیوار و یا هر سایت دیگری قابل بررسی و پیگیری‌های لازم از سوی مبادی قانونی کشور انجام می‌شود است.
وی افزود: در بحث آگهی‌ها نمی‌توان این موضوع را عنوان کرد که آگهی‌هایی به نام مدلینگ در فضای مجازی در حال انتشار است، بلکه این بحث نیز وجود دارد که آگهی کنندگان صرفا به دنبال مقاصد کلاهبردارانه خود باشند.
رئیس پلیس فتا پایتخت خاطرنشان کرد: تمامی این موارد بایستی پیگیری شود و در صورتی که ماموران پلیس فتا به موارد مشابه برخوردند، قطعا در چارچوب قانون برخورد‌های قاطع اعمال خواهد شد، لذا از شهروندان درخواست داریم تا با مشاهده اینگونه موارد، مراتب را به پلیس فتا گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟