دشمنی استکبار با سپاه پاسداران به خاطر روحیه ظلم ستیزی سپاه است

سردار "حسین رحیمی"، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در این دیدار، گفت: این نظام و مردم با پیروی از منش امام راحل(ره) مسیری را در پیش گرفته است که نه به کسی ظلم کند و نه ظلم پذیر باشد، این نظام به دنبال جدا کردن اسلام آمریکایی از اسلام واقعی است و در حال حاضر مجموعه جمهوری اسلامی ایران در این مسیر در حال حرکت است و همین موضوع باعث شده تا دشمن سرتاپا مسلح و البته دارای روحیه جنایت پیشگی و جنایت کاری در طول چهار دهه دشمنی خود را با نظام، ارکان آن و مردم بیش از پیش کند و عملا با این دشمنی در تقابل با آرمان های الهی و خدایی به معنای واقعی کلمه قرار گرفته اند.

این مقام ارشد انتظامی، با اشاره به اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا، در تقابل آشکار با جبهه اسلام بیان داشت: در طول چند روز گذشته شاهد آن بودیم که دولت شیطان صفت آمریکا، با تغییر پایتخت رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل و در ادامه آن به رسمیت شناختن بلندی های جولان، به عنوان قسمتی از اراضی این رژیم نامشروع، دشمنی آشکار خود را با دنیای اسلام به آشکار نشان داد.

وی افزود: امریکا در ادامه دشمنی خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان گروه تروریستی معرفی کرده، سپاهی که همواره گوش به فرمان امام(ره) و پاسدار راه امام(ره) بوده و می باشد، که این خود نشان از عصبانیت رژیم آمریکا از موفقیت های سپاه پاسداران در منطقه است.

سردار رحیمی تصریح کرد: این که امریکا پاکترین نهاد جمهوری اسلامی را تروریست می خواند قطعا از حماقتش است و به زودی پشیمان خواهد شد و همه ملت های آزاده جهان پشت سپاه قرار دارند.

عالی ترین مقام انتظامی پایتخت، اظهار داشت: سپاه پاسداران نهاد بزرگی به نام بسیج را پایه گذاری کرد و امروز با افتخار شاهد آن هستیم که بسیج جهان اسلام، در نقاط مختلف در حال شکل گیری است و طبیعتا هر انسان آزاد و حق طلبی در این مسیر ثواب گام برمی دارد و از این آرمان دفاع خواهد کرد و امیدواریم همگی در مسیر انقلاب و ترویج احکام اسلامی و خدایی گام های بلندی را برداریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در پایان صحبت های خود با تبریک مجدد روز پاسدار، خاطرنشان کرد: ما خود را در کنار شما می دانیم و آرزو داریم که به زودی پشیمانی دشمن از حماقت خود در این موضوع شاهد باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟