قدرت جمهوری اسلامی شکست‌ناپذیر است

به گزارش رکنا، محمدعلی جعفری در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم ۱۲ اظهار داشت: تاکنون استراتژی‌های جمهوری اسلامی، پدافندی بوده، اما به نظر می‌رسد که از این به بعد باید آمادگی تهاجم و تعقیب دشمن را داشته باشیم.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که اگر تعدی و یا تجاوزی انجام دهند، نه تنها ما خاک کشور خود را پس می‌گیریم، بلکه تا هر جایی که باشد آنها را تعقیب می‌کنیم.

جعفری تصریح کرد: نیروهای سپاه در بخش‌های مختلف از آمادگی بالایی برای دفاع از این آب و خاک برخوردار هستند.

وی در خصوص حضور ناوگروه آمریکایی در منطقه خلیج فارس گفت: حضور این ناوگروه برای فریب کشورهای منطقه و تظاهر به اینکه آنها امنیت این کشورها را فراهم می‌کنند، است.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: حضور این ناوگروه برای تأمین امنیت کشورهای منطقه یک نوع فریب است و امیدواریم که کشورها فریب دشمن را نخورند.

جعفری تاکید کرد: این جمهوری اسلامی است که با اقتدار و صلابت امنیت منطقه، تنگه هرمز و خلیج فارس و کشورهای دوست را تأمین می‌کند و رزمایشی که انجام شد، پاسخی به ادعاهای دشمنان بود.

وی اظهار داشت: دشمنان باید این را بدانند که توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران یک توان بازدارنده است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اگر بخواهند یکی بزنند، حتما ۱۰ تا خواهند خورد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 446823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟