دستگیری ۲ هزارمعتاد متجاهر در مناطق شوش هرندی و مولوی

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر در مناطق شوش مولوی و هرندی در جمع خبرنگاران، با اشاره به طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در مناطق شوش مولوی راه آهن اظهار کرد: عملیات گسترده پلیس بیش از صد مکان را مورد بررسی و پاکسازی قرار داده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی ستاد مبارزه با موادمخدر و سایر دستگاه‌ها این طرح انجام شده است، افزود: در راستای انجام این طرح دو هزار معتاد متجاهر در این سه محله جمع آوری شده که تا این لحظه ۳۵۰ نفر آن‌ها مبتلا به بیماری پ‌های واگیردار از جمله اچ ای وی هستند.

سردار رحیمی تصریح کرد: تا این لحظه حدود ۳۷ خانه که پاتوق معتادان در آن‌جا بود جمع آوری شده که در این خانه ها حدود ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر و اموال مسروقه کشف شد.

وی افزود: میزان سرقت ها در این محل ها به یک دوازدهم رسیده است.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان‌ کرد: در این طرح بیش از ۲۰۵ نفر خرده فروش دستگیر شده است.

در پایان دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر به همراه رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا و فرمانده انتظامی تهران بزرگ دیگر مسئولان به بازدید میدانی از محل اجرای طرح پرداخته و با تعدادی از شهروندان و کسبه ی محل ملاقات کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟