این مردان خبیث پاکدشت را آشفته کرده بودند!

سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران پلیس Police شرق استان تهران پس از مدت‌ها کار تحقیقاتی و پلیسی، موفق به دستگیری ۲ سارق مسلح شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: مأموران پلیس پس از شناسایی سارقان، به تعقیب آن ها پرداخته و در یک عملیات غافلگیرانه این ۲ سارق را که سلاح گرم به همراه داشتند، دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که این سارقان اقدام به زورگیری خشن از رانندگان عبوری و مردم می کردند، بیان داشت: این افراد در یک مورد با به کارگیری اسلحه اقدام به سرقت Stealing گوشی موبایل و مقادیری وجه نقد از یک مسافر عبوری کرده بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: پلیس مخفی گاه این افراد سابقه دار، که بعداز اقدامات مجرمانه خود به استان های شمالی کشور متواری شده بودند، شناسایی کرده است.

وی از شاکیان احتمالی این پرونده خواست، به اداره آگاهی شهرستان پاکدشت مراجعه کنند و افزود: تا این لحظه ۳نفر شاکی به اداره آگاهی شهرستان پاکدشت مراجعه کرده اند.

ناظری اضافه کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچکس نمی‌دهند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟