یگان ویژه از آماده ترین واحدها برای تهدید های احتمالی است

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سردار حسن کرمی در حاشیه مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات پنج‌گانه نظامی سراسری یگان‌های ویژه ناجا که به میزبانی یگان ویژه استان خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: ورزش Sport نقش مهمی در آمادگی و سلامت روحی و جسمانی کارکنان دارد و ماموریت‌های یگان ویژه مستلزم تحرک و ورزیدگی بالایی است.

وی ارتقاء توان جسمانی، بروز بودن آموزش‌ها، مهارت افزایی مداوم در فراگیری و پیشبرد روش‌های نوین در کنار تقویت روحیه علمی و بصیرتی کارکنان را مهمترین عامل آمادگی در سطح یگان‌های ویژه ناجا دانست.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه با بهره‌گیری از حداقل فرصت‌های موجود در راستای ارتقاء توان عملیاتی خود تلاش می‌کنیم، افزود: یگان ویژه به عنوان یک واحد پیشرفته و منسجم در نیروی انتظامی، برنامه‌ها و اهداف بلند مدتی را برای ارتقاء همه جانبه ارائه داده که تاکید هیئت رئیسه ناجا نیز بر حفظ و ارتقاء آمادگی جسمانی پلیس Police ویژه است.

این مقام ارشد انتظامی، یگان ویژه را از آماده‌ترین واحدهای کشور و یک واحد تمام عیار انقلابی در مجموعه نیروی انتظامی معرفی کرد و گفت: الزامات فعالیت‌های یگان‌های ویژه، اخلاص عمل است و موفقیت ما در ماموریت‌ها تنها زمانی حاصل می‌شود که بتوانیم روحیه جهادی را در خود ارتقاء دهیم.

سردارکرمی گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، سطح مسابقات ورزشی در یگان ویژه در رشته های مختلف به مراتب بالاتر از سایر سازمان های نظامی و دیگر نهادهای غیرنظامی است البته با توجه به انتظاراتی که از این مجموعه می رود باید به همین شکل انجام گیرد.

وی همچنین موضوع مهارت در یگان ویژه را یک امر مهم و تاثیر گذار برشمرد و تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره ورزشی یگان های ویژه که در طول سال و با استقبال نیروهای این مجموعه برگزار می شود، حفظ و ارتقاء روحیه نشاط، شادابی و کسب مهارت کافی یک نیروی ویژه پلیس در برابر هرگونه تهدیدات و آسیب ها است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا به برخی ادعاهای واهی و توهم زای رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران از طریق افزایش فشار تحریم ها یا حرکت های کور تروریستی گفت: تاریخ گواهی خواهد داد که سرنوشت این آدم دیوانه و مست چیزی کمتر از سرنوشت صدام نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه اقتدار و شکوه دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس تنها یک جنگ با تاکتیک های نظامی و لجستیکی و مقابله نظامی با دشمن نبود بلکه تبلور عینی فرهنگ استقامت، آزادگی، ایثار و شهادت بود و این از مکتب عاشورای امام حسین(ع) نشأت گرفته است.

سردار کرمی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح این قابلیت و توانمندی را دارند تا در مقابل دشمنان و تهدیدات شان بایستند و آنها را هزاران کیلومتر از مرزهای خود دور کرده و در آن سوی مرزها با آنها مقابله کنند که بی شک این بیانگر اقتدار نظام و کشور است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، تمامی نیروهای مسلح در مسیر خدمت به اسلام و همواره آماده شهادت و جانفشانی برای نظام اسلامی و حفظ ناموس و خاک کشور هستند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 424126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟