سردار محمدیان : کارگران متخصص ومتعهد افتخار کشور هستند

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز دراین بازدید از قسمت های مختلف کارخانه شامل تولید ، آزمایشگاه و.. بازدید کرد وبا کارگران به گفت و گو نشست .

وی ضمن تبریک روز جهانی کارگر به کارگران و زحمت کشان عرصه اقتصاد و تولید،بیان داشت : باید قدر دو نعمت بزرگ سلامتی و امنیت را بدانیم چرا که اگر امنیت در جامعه نباشد کار و اقتصاد و تولید دچار رکود شده و چرخه اقتصاد کشور به خوبی نمی چرخد ووجود کارگران متعهد ومتخصص رشد کشور راتضمین و ما را به شکوفایی اقتصادی خواهد رساند .

فرمانده انتظامی استان البرز گفت : بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‌ای در این عرصه دارد.

وی افزود : اسلام به کار و کارگر ارزش بسیار والایی داده است، به گونه ای که کار کردن را از بزرگ ترین عبادت ها و وسیله ای برای تقرب به پروردگار برشمرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد : اگر در جامعه ای بر اساس آموزه های دینی عمل شود و کار ارزش یابد و به عنوان مایه رستگاری و وسیله تقرب به پروردگار به آن نگریسته شود، فرهنگ کار تقویت خواهد شد و البته برآیند چنین اندیشه ای؛ ابتکار، خلاقیت و رشد و توسعه به معنای عام خواهد بود.

سردار محمدیان گفت : فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) پیامبر مهر گستر اسلام در روند زندگی انسان ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است.

این مقام انتظامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در اتکاء به تولیدات داخلی و نامگذاری سال 97 به نام حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: اگر چنانچه تاکید مقام معظم رهبری در بحث الگوی اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت های داخلی و بومی در مباره با تحریم ها از سوی مسئولان به جد عملی شود، شاهد شکوفایی استعداد ایرانی و ندامت غربی ها خواهیم بود.

وی کارگران را انسان هایی والا دانست که با اراده پولادین و روحیه تلاشگرانه خود در جبهه مقابله با توطئه شوم تحریم اقتصادی، بخش تولید را سامان می دهند و نقشه های شیطانی دشمن را نقش بر آب می کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان این دیدار با حضور در جمع کارگران پر تلاش کارخانه سیمین دشت با اهداء گل از زحمات این قشر زحمت کش قدردانی کرد .

کارخانه های فرمند و زرماکارون از نظر موقعیت جغرافیایی درشهرستان ساوجبلاغ واقع شده است و بیش از 2 هزار نفر کارگردر آن مشغول به کار هستند .

دراین کارخانجات مواد غذایی و انواع شکلات ها تولید و به خارج از کشور صادر می گردد که نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور دارند . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟