پولی برای حمایت از «خانواده دکتر ماهان» نداشتیم

چندی پیش علی شیرمحمدی مدیرتولید سریال «خانواده دکتر ماهان» درباره نبود حمایت ها از ساخت این سریال گفت و بیان کرد که سازمان محیط زیست با آنها همکاری نکرده است. مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست در جوابیه ای نسبت به این مصاحبه واکنش نشان داده است.

متن این جوابیه را در زیر می خوانید:

«با سلام و احترام

بازگشت به مطلبی با عنوان «سازمان محیط زیست همکاری نکرد/محیط بانان در خانواده دکتر ماهان» در روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ در آن خبرگزاری، خواهشمند است دستور فرمایید براساس قانون Law مطبوعات و در راستای تنویر افکار عمومی، نسبت به درج جوابیه ذیل در آن خبرگزاری اقدام لازم به عمل آید.

 

تکذیب عدم همکاری سازمان حفاظت محیط زیست با عوامل سریال خانواده دکتر ماهان

در پاسخ به مطلب «سازمان محیط زیست همکاری نکرد/ محیط بانان در خانواده دکتر ماهان» در صفحه رادیو و تلویزیون آن خبرگزاری به تاریخ ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ توضیح می دهد:

در تاریخ ۷ آذرماه ۱۳۹۶ نامه ای از سوی قائم مقام مرکز سیما فیلم به روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست ارسال و در آن جناب آقای علی شیرمحمدی به عنوان مدیر تولید سریال خانواده دکتر ماهان جهت همکاری و مساعدت معرفی شد. پیرو همان نامه، جلسه ای نیز برگزار و شرح خدماتی که سازمان حفاظت محیط زیست می توانست داشته باشد، ارائه شد.

به رغم اشتیاق و استقبال سازمان حفاظت محیط زیست از هر نوع همکاری معنوی با سریال خانواده دکتر ماهان، به دلیل آنکه مدنظر جناب آقای شیرمحمدی و عوامل سریال، حمایت مالی از تولید سریال بود و این خواسته با توجه به شرایط بودجه ای و اعتباری سازمان حفاظت محیط زیست که به ویژه در سال های اخیر، چنان شفاف و وسیع وصف آن رفته که بر هیچ کس پوشیده نیست، چنین حمایتی مقدور نبود منجر به قطع ارتباط عوامل سریال با سازمان حفاظت محیط زیست و دفتر روابط عمومی شد و عجیب آنکه امروز عوامل محترم سریال، خلاف آن را مدعی شده اند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟