تکالیف و وظایف مشترکی با پلیس تهران داریم

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی در نشست خبری با حضور رئیس پلیس Police مسکو گفت: حضور ژنرال سرگئی پلاخیخ در خصوص برقراری ارتباط تنگاتنگ بین پلیس دو کشور به ویژه پلیس پایتخت ایران و پایتخت روسیه است.
وی افزود: پلیس ایران پیش از این بازدیدی از توانمندی ها و تحولات و تلاش های پلیس روسیه داشته است و امروز هم رئیس پلیس مسکو به همراه پنج تن از مسئولان پلیس پایتخت روسیه در فرماندهی پلیس تهران حضور یافتند و از نزدیک با توانمندی های ما آشنا شدند.
وی گفت: ان شاء الله این تبادل اطلاعات باعث می شود توانمندی دو پلیس در برقراری امنیت بیش از گذشته افزایش یابد.
در ادامه سرگئی پلاخیخ رئیس پلیس مسکو با تشکر از فرمانده پلیس تهران گفت: پلیس تهران و مسکو روابط خوبی دارند و ما تکالیف و وظایف مشترکی داریم که باید با کمک هم آنها را مرتفع کنیم.
وی افزود: پلیس مسکو تجربیات زیادی برای ارائه دارد و این تجربیات را به پلیس ایران منتقل می کند. ضمن اینکه ما اینجا هستیم تا از تجربیات شما یاد بگیریم و استفاده کنیم.
رئیس پلیس مسکو تاکید کرد: بین تهران و مسکو مسائل مشترکی وجود دارد که ما به خوبی می توانیم در این زمینه با هم همکاری کنیم. جرم Crime های های تکنولوژی، مواد مخدر Drugs و افراط گرایی از مسائل مشترک ماست که آماده همکاری با پلیس ایران هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 354502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟