اجرای قاطعانه قوانین در ارتقای منزلت اجتماعی پلیس موثر است/ پلیس با برنامه‌ریزی و خویشتن‌داری حوادث اخیر را به خوبی مدیریت کرد

همایش روسای کلانتری‌ها و فرماند‌هان پاسگاه‌های انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار "محمد شرفی" رئیس پلیس Police پیشگیری ناجا و کلیه فرماندهان، معاونان و روسای پلیس های تخصصی، کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برگزار شد.

سردار شرفی در این همایش طی سخنانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دلیل افزایش توان تحرکی در عرصه‌های مختلف و با برنامه‌ریزی خاص، نا آرامی‌های اخیر را مدیریت کرد، اظهار کرد: پلیس با مدیریت، عملیات روانی و خویشتنداری تمامی صحنه‌ها را مدیریت کرد و عملکردی بی نظیر از خود به نمایش گذاشت و هم مردم و هم مسئولان به خوبی از آن حمایت کردند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: دشمنان زخم خورده از جمهوری اسلامی قصد داشتند در حوزه امنیت داخلی دست‌اندازی کنند که با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، بصیرت مردم و مدیریت صحیح دستگاه‌های نظامی و امنیتی به اهداف شوم خود نرسیدند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان این که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، اکنون در همه جا زبانزد خاص و عام است و دشمنان کشور به شدت نسبت به این موضوع حساس شده و هر روز ما را تهدید می کنند، اظهار کرد: دلیل نخست آن این است که راهبرد امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران تنها با نگاه به درون کشور تعریف نشده است و این به برکت فرماندهی و رهبری مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است. دشمنان نظام و انقلاب همواره به برکت لطف خداوند، خون پاک شهدا، هدایت عالمانه و داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به خاک ذلت نشسته و ضربه سختی خورده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پس از تحلیل وضعیت جرایم و کشفیات در استان کهگیلویه و بویراحمد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی استان، توفیقات حاصل را نشانگر پویایی و در صحنه بودن پلیس دانست و گفت: اجرای قاطعانه قانون Law همراه با رعایت ادب و اخلاق ضامن ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا یکی از مهمترین موضوعات را کاهش سرقت Stealing از اماکن خصوصی عنوان کرد و گفت: سرقت از اماکن خصوصی و کارگاه های تولیدی و کارخانه هایی که به دلایلی تعطیل هستند، بیشترین فراوانی را در این نوع سرقت داشته است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مجموعه فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به کاهش چشم گیر وقوع سرقت و نزاع های دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد و وضعیت مطلوب این استان نسبت به آمار کشوری در این زمینه، تصریح کرد: پلیس این استان در بسیاری از حوزه ها از جمله دستگیری مجرمان، مبارزه با قاچاق Contraband کالا و کنترل سوانح سازمانی موفق عمل کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به کارکرد پلیس، بیان کرد: یکی از دلایل مؤثر بر منزلت سازمانی نیروی انتظامی، عملکرد مشهود پلیس و عرضه توانایی‌هایش در جامعه است، اگر پلیس قانونمند و مجری خوب قانون باشد و قانون قاطعانه و مؤدبانه اجرا شود، قانون پذیری فراگیر می شود زیرا اجرای قاطعانه قوانین در ارتقای منزلت اجتماعی پلیس موثر است.

سردار شرفی در پایان گفت : من از طرف خودم و فرمانده ناجا از عملکرد خوب، انسجام، همدلی، معرفت و مجاهدت شما تلاشگران عرصه نظم و امنیت در فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه سپاسگزاری می کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 352900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟