رفتار و گفتار بسیجی وار رمز موفقیت در امور

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس Police پایتخت سخنان خود را با آیه مبارکه «وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» آغاز کرد وایام سرور و شادی ماه پر برکت ربیع الاول و هفته وحدت را به همه تبریک گفت.
رئیس پلیس پایتخت همچنین ضمن تبریک پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر و الحاد که با پشتیبانی استکبار جهانی قصد تضعیف و تفرقه بین جهان اسلام را داشتند، بیان داشت بسیجیان با فرماندهی حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز توانستند شکست سنگینی را به گروهک های تکفیری وارد کنندکه با توطئه استکبار جهانی بنا داشتند وحدت جهان اسلام را مخصوصا محور مقاومت را تضعیف کنند و پوز گروهک های تکفیری و سردمدارن مرتجع عربی منطقه و رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را به خاک مالیدند.
وی با اشاره به اینکه این پیروزی ها به برکت وجود بسیجیان بی ادعا و مخلص صورت گرفته است بیان داشت: هرجا بخواهیم موفق باشیم چاره ای نداریم مگر اینکه با روحیه بسیجی وارد عمل شویم و باید رفتارمان، گفتارمان و کردارمان بسیجی وار باشد.
رئیس پلیس پایتخت رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران را در سه رکن اصلی انقلاب دانست. رکن اول آن اسلام و آموزه های وحیانی است. رکن دوم ولایت و رهبری که این رکن در پیروزی انقلاب و تداوم آن بسیار موثر می باشد و ما شاهد این بودیم که در بیداری اسلامی برخی کشورهای عربی به علت نداشتن رهبری و ولایت با شکست مواجه شدند. و امروزه هیچ اندیشمندی نیست که نقش حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و حضرت امام خامنه ای مدظله العالی را در پیروزی های انقلاب اسلامی انکار کند. سومین رکن در انقلاب اسلامی مردم می باشد که شما می توانید این رکن مهم را در این دو رهبر معزز انقلاب اسلامی بیابید. فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی از سوی حضرت امام خمینی تایید کننده همین رکن مهم در پیروزی و تداوم آن می باشد و امروزه ما شاهد برکات این شجره طیبه هستیم.
وی اشاره کرد که ما به کمک همین بسیجیان توانستیم در جنگ تحمیلی 8 ساله پیروز بشویم و امروز هم این مدل بسیج در همه جای جهان اسلام شکل گرفته است. امروز بسیجیان امام خمینی در قالب حشد شعبی عراق ، حیدریون پاکستان، زینبیون سوریه، فاطمیون افغانستان و حزب الله لبنان در برابر استکبار جهانی و ایادی آن به پیروزی می رسند. 
در پایان سردار رحیمی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم معنوی به همه شهدای سولقان دورد فرستاد و از خانواده محترم شهدا بابت صبر و ایثار قدردانی کرد و افزود دستان یکایک شما خانواده معزز و معظم شهدا را می بوسیم و بنده و همه همکاران با تمام توان برای برقراری امنیتی که فرزندان شما برای ما به ارمغان آورده اند تلاش خواهیم کرد و امیدواریم همچون ۲۰۰ شهید منطقه کن و سولقان بسیجی وار در خدمت مردم باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل خدمات خود را ارایه کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 332886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟