جیب بر متروی صادقیه دستگیر شد

سرهنگ مهرزاد بیژن نیا گفت: درپی شکایت‌های ارائه شده از سوی شهروندان و مسافران متروی صادقیه درخصوص سرقت‌ها و جیب‌بری‌های صورت گرفته از آنها، تیمی از ماموران کلانتری 133 شهرزیبا، به بررسی موضوع پرداختند.

وی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده چهره سارق به دست آمده و در میان ماموران گشت انتظامی توزیع شد، گفت: همزمان با این اقدام آموزش های لازم در خصوص جیب بری و هشدارهای مراقبتی و امنیتی نیز در این خصوص به شهروندان و مسافران مترو ارائه شد.

سرهنگ بیژن نیا ادامه داد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه عصر روز گذشته ماموران انتظامی این کلانتری سارق مذکور را هنگام پرسه زنی و انتخاب سوژه های سرقت Stealing در محدوده ایستگاه متروی مذکور مشاهده و در کمترین زمان ممکن وی را دستگیر و به همراه اموال همراهش به کلانتری محل، منتقل کردند.

سرکلانتر دوم پلیس Police پایتخت تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه اتهامی شد اما زمانی که وسایل وی مورد بازرسی قرار گرفته و تعدادی اموال مسروقه از جمله گوشی تلفن همراه، کارت عابربانک و تعدادی مدارک مسروقه شهروندان کشف شد و به همین دلیل به ناچار لب به اعتراف گشود و به جرایم خود اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به ده ها فقره سرقت و جیب بری در محدوده ایستگاه‌های مترو اعتراف و با تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 332750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟