عملیاتی شدن 13 هزار تماس مردم با پلیس 110 به صورت روزانه

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه صبحگاه مشترک عوامل انتظامی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: روزانه بیش از ۳۵ هزار تماس در شهر تهران از سوی شهروندان با پلیس Police ۱۱۰ انجام می شود که حدود ۱۳ هزار مورد این تماس‌ها عملیاتی می‌شود و یگان‌های متعدد پلیس برای رسیدگی به درخواست‌های مردمی در صحنه‌های مختلف حاضر خواهند شد.

وی افزود: میانگین مدت زمان حضور پلیس در صحنه بعد از تماس با پلیس ۱۱۰ حدود ۷ دقیقه است و گا‌هی در بعضی از موارد حضور پلیس به ۲۰ دقیقه بعد از تماس هم رسیده که البته به دنبال تقویت نیرو‌های پلیس هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: یکی از گلایه‌های مردم نسبت به کیفیت رسیدگی‌ها است که در همین خصوص برای بهبود کیفیت رسیدگی اقداماتی در دستور کار پلیس تهران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از پیشنهادات ما به فرماندهی انتظامی ناجا در خصوص پلیس دوچرخه سوار است و در صورتی که مجوز‌های لازم اخذ شود این طرح در شش ماهه دوم سال اجرایی می‌شود، ادامه داد: در ابتدا سعی بر آن داریم که پلیس دوچرخه سوار را در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی اجرایی کنیم که این امر کمک به ترافیک هم می‌کند.

سردار رحیمی ادامه داد: با توجه به اینکه هوای شهر وضعیت مطلوبی ندارد باید اقداماتی در بخش تردد خودرو‌های فرسوده ایجاد شود و یا تعداد خودرو‌های برقی و هیبریدی را افزایش دهیم.

در حال تکمیل...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟