ارتقای آمادگی، راهبرد اصلی ناجاست/ پلیس ویژه ؛ یکی از یگان‌های اصلی در مقابله با تهدیدات

سردار محسن فتحی‌زاده در حاشیه حضور وابستگان نظامی و افسران رابط انتظامی کشورهای خارجی مستقر در جمهوری اسلامی ایران‌ با اشاره به برخی ناامنی‌ها در منطقه اظهار کرد: با توجه به شرایط پیرامونی کشور ما، تقویت آمادگی عملیاتی و رزمی در نیروهای مسلح به عنوان یک راهبرد جدی دنبال می‌شود. در واقع شرایط پیرامونی کشور انگیزه و رویکرد ما را برای ایجاد آمادگی بیشتر و بهتر دو چندان می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به نمایش توانمندی‌های یگان ویژه در برنامه امروز عنوان کرد: یگان ویژه‌؛ یکی از یگان‌های اصلی ما در مقابله با تهدیدات محسوب می‌شود و خوشبختانه این یگان از آمادگی قابل توجهی برخوردار است و در سطح بالایی قرار دارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: بنا داریم با توجه به تهدیدات متنوع و متغیر آمادگی‌مان را در مواجهه با هر گونه تهدیدی بالا ببریم و برای این مهم، در کنار به کارگیری تجهیزات نوین‌، آموزش محوری را نیز مد نظر قرار داده‌ایم.

سردار فتحی‌زاده با اشاره به توانمندی‌های یگان ویژه یادآور شد: یگان ویژه یکی از آماده‌ترین یگان‌های پلیس Police است و همیشه پای کار بوده و مأموریت‌ها را به جد و با اقتدار دنبال می‌کند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی در ادامه اظهار کرد: پیش از این نیز نمایش توانمندی‌های پلیس ویژه، مورد استقبال مهمانان خارجی قرار گرفته بود که امروز نیز شاهد توانمندی‌های مثال زدنی این یگان بودیم‌.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟