یگان ویژه ویترین پلیس است

به گزارش رکنا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان خای ویژ ناجا با حضور در جمع کارکنان پلیس Police ویژه پایتخت ، اظهار کرد: اولین چیزی که برای پلیس در این کشور اولویت دارد، پیروی از ولایت، خودسازی و ارتقا مهارت های علمی و عملی است.
این مقام انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: یگان ویژه در دوران دفاع مقدس و بعداز آن نیز در حفظ امنیت کشور و مقابله با اشرار خوش درخشیده و در زمان فتنه با بصیرت و آگاهی به موقع در صحنه حضور یافت و سربلند از آن خارج شد، یگان ویژه همواره واحدی منظم، منسجم و با انضباط بوده است.
فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: نیروی انسانی سرمایه اصلی هرکشور است و وظیفه ای که بر عهده ماست مقابله با تهدیدات دشمن، حفظ و تقویت روحیه سلحشوری و حرکت در مسیر منویات ولایت فقیه است.
وی حمایت مردمی از نظام را یک موهبت الهی دانست و اضافه کرد: رژیم طاغوت قبل از انقلاب از هر لحاظ تجهیز بوده و از حمایت های سرویس اطلاعاتی ساواک و کشورهای بیگانه نیز برخوردار بوده اما از حمایت و پشتیبانی مردمی برخوردار نبود و با اراده ملی سرنگون شد.
وی در ادامه با اشاره به خدمات شایسته فرمانده یگان ویژه پایتخت سرهنگ سعید مطهری زاده تاکید کرد: یگان ویژه تهران بزرگ از اولویت و حساسیت خاصی برای ما برخوردار بوده و با توجه به اینکه یگان ویژه ویترین پلیس است، در نظر است در آینده نزدیک از هر حیث به تجهیز هرچه بهتر آن بپردازیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟