باید با شور و شعور حسینی(ع) رهرو شهدا باشیم

سردار رادان در یادواره شهدا در شهرستان نور استان مازندران با اعلام این که پیکر شهید محسن حججی که با شکوه کم‌نظیر تشییع شد نمونه بارز مظلومیت شهدای مدافع حرم است، گفت: باید با شور و شعور حسینی(ع) رهرو شهدا باشیم و باید گوش به فرمان ولی زمان خود سپرده و دست از ولایت برنداریم.

وی با اشاره به اینکه شهدا به یادآوری و یادواره ما نیازی ندارند، افزود: امام حسین(ع) به عزاداری و یادآوری ما نیازی ندارد بلکه این ما هستیم که به بزرگداشت عاشورا و هر مراسمی مربوط به شهدا نیازمندیم تا همواره به خاطر داشته باشیم که چه راهی را باید انتخاب کرد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی تصریح کرد: شهدا چراغ راه هستند تا ما با استفاده از این نورهای روشنی‌بخش مسیر به سمت هدایت را گم نکنیم.

سردار رادان در ادامه بیان کرد: اثر وجودی شهدا بسیار ارزشمند است ولی برای گمراهانی که نور را نمی‌بینند هزاران نور هم روشن باشد باز هم پیش پای خود را نمی‌بینند.

رادان با اعلام اینکه امروزه همه می‌دانند که مسیر انقلاب اسلامی و شهدا برگرفته از نهضت عاشورا است، خاطرنشان کرد: باید در مراسم عزای سالار شهیدان شور حسینی(ع) همراه با شعور حسینی(ع) باشد تا مسیر را به درستی تشخیص دهیم.

سردار رادان با بیان اینکه مسیر شهدای ما حسینی بوده و شور و شعور را با هم عجین کردند، ادامه داد: زنده نگهداشتن دین خدا هزینه می‌خواهد، بهشت را به بها داده و به بهانه نمی‌دهند.

وی افزود: مبارزه برای دین با تفکر، فهمیدن و پذیرفتن آن همراه است و این مهم از صحرای کربلا و واقعه عاشورا تا امروز ادامه داشته و همچنان ادامه دارد.

سردار رادان با اشاره به اینکه نهضت عاشورا تا ظهور آخرین منجی ادامه دارد، متذکر شد: همواره یزیدیان و حسینیان در نبرد با هم بوده اند چنانکه امرور نیز داعش ISIS نقش یزیدیان و خوارج تاریخ را بازی می‌کند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با اشاره به اینکه دینداری نیازمند هزینه است و باید برای حسینی شدن همانند آن امام بود، گفت: برای حسینی شدن باید دنیاطلب نبود و دین مدار بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ملت ایران کاری کرده که در همه روستاهای دورافتاده و نزدیک شاهد پرچم برافراشته کشورمان بر مزار شهدا هستیم.

رادان با اعلام اینکه پیکر شهید محسن حججی که با شکوه کم‌نظیر تشییع شد نمونه بارز مظلومیت شهدای مدافع حرم است، یادآور شد: باید با شور و شعور حسینی(ع) رهرو شهدا باشیم و باید گوش یه فرمان ولی زمان خود سپرده و دست از ولایت برنداریم.

وی در پایان با اشاره به این که باید مسیر بصیرت را با پیروی محض از ولایت فقیه یافت گفت: دشمن در نظر رهبر انقلاب بسیار خوار و حقیر بوده ولی در مقابل، ملت در دیدگاه رهبری عزیز و بزرگ هستند و همین دیدگاه ما را روزبروز به تعالی نزدیکتر خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 311349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟