اقدامات و فعالیت های هدفمند پلیس قم در ایام نوروز +عکس

به گزارش رکنا، سردار کاظم مجتبایی رییس پلیس Police استان قم در قرارگاه امام علی(ع) ویژه ایام نوروز 96، با تاکید بر اینکه این قرارگاه می بایست به اهداف راهبردی و بلند مدت توجه داشته باشد، اظهارداشت: می خواهیم با اقدامات موثر و مفید در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم در ایام نوروز، شاهد این رویه در طول سال نیز باشیم.
وی تاکید کرد:فعالیت های پلیس باید هدفمند بوده تا منجر به امنیت، انضباط بخشی و کاهش جرایم شود.
سردار مجتبایی سپس بر ضرورت برنامه ریزی و هم پوشانی درون سازمانی یگان های مختلف این فرماندهی و همچنین با نهادهای امنیتی، امدادی و خدماتی اشاره و ابراز امیدواری کرد: شرایط ایجاد شده برای امنیت فراگیر، همواره به عنوان الگویی برای دیگر ماه های سال باشد.
فرمانده انتظامی استان قم در خصوص اهداف کوتاه مدت نیز بر لزوم آگاه سازی مردم از طریق رسانه ها، رسیدگی سریع به آسیب دیدگان در حوزه انتظامی و ترافیکی و سرعت رسیدگی به نیازمندی های پلیسی مردم اشاره کرد.
سردار مجتبایی هدف پلیس فراهم کردن نشاط و آرامش برای مردم در نوروز است، افزود: قرارگاه نوروزی امام علی(ع)رضایتمندی مردم را دنبال می کند.
فرمانده انتظامی استان قم افزود:برای افزایش ضریب امنیت مسافران و مردم، 20 پایگاه سیار در معابر، میادین و تفرجگاه ها پیش بینی شده است. 
وی اقتدار، انضباط و انسجام را رهاورد احساس مسئولیت و برنامه ریزی مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم دانست و ابراز امیدواری کرد:تا پایان تعطیلات شاهد حداقل تصادفات و حداکثر امنیت باشیم. 
فرمانده انتظامی استان قم شعار نوروزی نیروی انتظامی را «آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی» عنوان کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با حضور گسترده پلیس در تمامی بخش ها، مراکز تفریحی، اقامتی و غیره و همکاری مردم با پلیس بتوانیم امنیت قابل قبول شایسته ای را برای مردم استان قم رقم بزنیم. 
سرهنگ علیرضا مهاجر معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم نیز در سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) به ماموریت مهم شب چهارشنبه پایان سال اشاره کرد و گفت: همه یگان ها به خوبی نقش آفرینی کردند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم گفت: اقدامات پلیس باعث شد تا امنیت در شب چهارشنبه پایان سال حاکم باشند.
وی تصریح کرد:در قرارگاه نوروزی راهبردها و سیاست ها به رده ها ابلاغ و تصمیم گیری می شود.
سرهنگ مهاجر افزود: همه کارکنان در ایام نوروز نقش دارند با این اهتمام انتظار می رود این ماموریت مهم به خوبی اجرا شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟